Guessing on Friday 13

Parechje persone cunzidenu u venneri 13 un ghjornu periculusu, postu chì a legenda hè cunnisciuta da l'antichità chì in quellu ghjornu tutti i spiritu maligni vènenu à a terra. Ci sò parechji signali, rituali è divinazione u vennari 13 . Grazie à elle, hè pussibule acquistà una verità informazioni, chì cuntene à u presentu è u futuru.

Signs and fortune telling on Friday 13

Ci sò parechje supersticionesi assuciati à stu ghjornu, per esempiu, ùn hè micca cunsigliatu per andà in a strada, perchè u risicu di mette in un accidentu hè cresciutu. Hè cresce chì un zitellu natu in u venneri 13, hè infullitu durante a vita. Sicondu i signali, ùn hè micca di pudè pruvà nunda di quellu ghjornu, è ancu per taglià u chiave.

  1. Guessing on cards u vendredi 13 . Pigliate una cobta di carti regulare chì ùn sò micca usati prima di u ghjocu. Hè necessariu puru à preparà un salce, una mugla è 13 candele di e chjesa. Per principià, a cunsula deve esse pulita di u pussibuli negativu, mette in una mugla è filling it with salt. Cumplementu, chjama i candele è lasciate tuttu per 13 minuti. Dopu à questu, mischjà u pacatu è sguassate cù a to manu ferita. Dopu quì, fate a dumanda di interesse è viaghjà a carta di u top. Interpretazione pò truvà quì.
  2. Divinazione da l'amuri u venneri 13 . In questu ghjornu, puderete guidà a fortuna di a cera, chì vi permettenu di ottene una predizioni per un futuru vicinu. Pigliate un pezzu di candela è piacce nantu à un rossu, è poi, fate mette u furmagliu in una cucaraia è soprapiù in sopra a candela. Durante questu, pensate à a vostra amata. Quandu a cera falesa, fate nantu à l'acqua fredda è fighjate à a figura chì rende. L'interpretazioni deve esse realizatu nantu à l'associazioni, per esempiu, u cori - una relazione forte è sincera, ecc.
  3. Guessing on a mirror . L'imaginazione più terribili, chì vi permette di vede à u futuru. Hè vale a pena per cumincià à a notte. Pigliate un specchiu è appughjate nantu à 13 cruciuti, usando una candela di a chjesa. Puscieti nantu à una tavula, chì ùn deve micca esse una tela. À ogni latu, chjama a candela. Allora dumandate à u speculinu di u vostru avvene 13 volte. Dopu d'avè, avete bisognu di manghjarete una pezza di salitu è ​​biatèvi un vetru d'acqua. Dopu quì, scrutinate in u spaziu è ci devenu parechji imagines assoziati à u futuru. Se ùn pudete vedete nunda, fate u coleta nantu à a tavula, chì hè in cattivu, perchè vi vede l'avvene in un sognu.