Pienghja cù i pepite da a pani di levitu

Nunda pò levà u spiritu è ​​l'animale megliu da u prudughjinu fragu di a casa di furnisce in u forno, soprattuttu si hè un rotulu di levitu cù e pepini.

A ricetta per un dolci dolci cù i piriformi è a pasca da a pasta di levadura

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per u revestimentu:

Preparazione

In un acqua potable, fate un pezzu di levadura, una culletta di zuccaru è fegate micca un pocu cun un forchetta in l'acqua. Pudemu questu cuncecà fora dapoi quasi deci minuti. Fiancà, fate u zuccaru restu, u salinu di a cucina, impone in olii di pollo freschi, pour a so manufrittu è a foglie friddu. Mettite tuttu ciò cum'è omoġenei quant'è pussibule è in u prucessu aghjunghje u latte di a stessa temperatura chì l'acqua era originale. Dopu avemu da pocu à scorri è à tempu à mezchemu un vetru di farina à un momentu, finu à chì avemu intervene tanti cantità necessarii, allughjenu solu parechji mancuni. Posa a pasta cù una spazzula di goffe è a metti nantu à u 40 minuti in u locu più caldu (micca calda).

U papavinu è u pappezzu lustru sò speduti individually (cubbi completamente) cù l'acqua fogera in piena di 20-25 minuti. Dopu scorri l'acqua restante da i dui burnelli, trasfurmate e patece à a papaveri è aghjunghje u zitellu zuccaru cù a prutezzione siparata da l'ovu frescu da u fugliale.

Aumintatu in u volumu di pasta di levadulezza, preparata per fogherà un rollu cù rosella è pezzi, anu pulita in a superficia di travagliu di una table neve è arrugata. Allora uccisione in quellu numaru di pezzi, quantu molti rotuleti chì pensanu à filatu da ellu. Ogni annu sanu hè stata cuncessivamenti currettamente in una capa centimétrica di pocu è si prumetti in u listinu rializatu. Dopu tene tutti i rotolle è l'averebbe nantu à una carta di carta di furna. Lubricate a superficia di i rotuli cù u pappuludie di u foglie è fate u focu per foglie in un forno caliatu à 185 gradi per 35 minuti.

Rolla cun sannina nantu à a pasta di levitu

Ingredients:

Per u riposu:

Per u revestimentu:

Preparazione

Quitemu u pudete finitu da u frigorifico, sguassate u coperchio di u pacchettu da ellu è lasciate nantu à u focu chì sò cungiustate.

In u latte di furmagliu lentamente, cuntinuannu a prustirnassi a rosetta. Reduze u focu à u minimu è permette soprassi a rospi per 4-5 minuti. In seguitu, avemu copre u colander cù a meza gasche plegada è ripiglià a rosula cecchina nantu à quessa chì i rossi di u latti s'utiliscenu. Mentre a papavera hè sempre caloria, l'aghjunghjeghja in a tazzuletta, sughjò cun pienu di zuccaru è aghjulava rapidamenti, mentri as if grattannulu tuttu cù una cullette.

A pasta funnuta hè stata dispunibule nantu à a superficia di travagliu di a tavula, rinfriscà a cinetta rimanenti da ellu è un pocu scaccià (micca più finito di 5 millimetri). U mantellu maltu tutta tutta a so superficia. In seguitu, ugnunu spargugliatu nantu à questu un raffundientu diliziu dispostu da i papaveri è un pocu u nivellu cù spatula. Empruntemate à torce da una cima, finu à noi avemu un corpu strettu. Piacà a pratiche nantu à una schernu larga, chì era cupartu prima di pappuluze di u pergaminu, purga cù a grippa è sprinkle cun pepite brutta. Pudemu tuttu u centru caldu in a temperatura di 180 ° à u furmagliu di u fornu è aghjunghjendu troppu freschi cun un casgiu di ripicca durante una media ora.