Cake "Fairy Tale" - ricetta cù zuccheri è zucca

Classici di desserti sovietici in a faccia di u cunfettu "Fairy Tale" hè un pane per i muzesi vivere, è cusì avemu preparatu un paru di variazioni à quellu tempu: un classic - per quelli chì sò cun u fornu "per voi" è a siconda luz, chì hè adattatu per i principianti in cucina.

Ricette per un pastele "Fairy Tale" cù e sannini di piovuli è nuts

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Per ule cru

Preparazione

Prima di preparà un pastore di fata in casa, fate u focu scaldatu à 180 °, è po in piumi duie quattru formi di u diametru uguatu (circa 20 cm) cù u pergamone.

In u cunghjettu, avete u ova è sprinkle u zuccheru. Whip whisk together the ingredients until they resemble the basis for merengue. Malgradu u fattu chì avemu un pruduttu di latti à l'acidu chì cuntene acidu à ssa suttili, hè megliu esse sicurizate è extinguisce a soda cun l'acitu prima di aghjunghje. A soda estinta hè spressa in l'ova, appicciate aghjunghje a crema agria è battimò finu à chì a farina si spulca.

A pasta finita hè divisa in 4 parte paritone, in ogni unu di quale aghjunghje frutti, zucca, cacao o pappu. Distribuisce a mezcla da forma è ponu in u fornu 15 minuti.

Creamy cream for the cake "Fairy Tale" hè preparatu assai più faciule: tutti i tres ingredienti sò abbastanza à scannà u mezcladoru intornu è ponu lubricate i pasticci.

Coperta cù crema pastizzanti crema cresce nantu à l'altri è decoranu cù una crema di pisu di u solitu fora. U questu hè dispostu da un mantellu bianchinu à u zuccherinu in po.

Ricetta per un pastel simple "Fairy Tale" in casa

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Mittite l'ova cù u zuccheru prima di dissolvi i cristalli. Pour à l'ova di u manghju è lasciate i minuti per 40 odeoni. Aghjunghjite à u polu di ghiaccione d'ole è di castagna cù i zicchini. Scappiamu a pasta finita in un mudellu. A preparazione di u cuncepimentu "Fairy Tale" hà da circa una ora quandu u drittu hè 180 °.

U dilicatu pronta hè chjucatu è cupartu cun una crema di crema battiata cù u latinu cunclusu.