Roseola in i zitelli - tuttu ciò chì deve bisognu di u prublema

Roseola in i zitelli hè una malatìa chì a maiò parte di i figlioli sottu l'età di quattru suffrissi, ma pocu paisucci sapi micca. Inoltre, micca tutti i pediatrici facenu u diagnosticamentu curretta, è spessu i zitelli vi uttene micca necessariu cù stu trattamentu maleficu.

Roseola - raggiuni

Roseola (un espansione falata) durante un longu tempu era per i medichi a "malatìa misteriosa", chì e cose ch'elli ùn puderanu micca esse identificatu. A data, a natura infatigiosa di a malatia hè statu stabilitu è ​​si trova chì l'agentu causativu di a malatia di roseola hè l' alpesvirus di i 6 è 7, chì hè assuciatu cù sindromu di fatigue crònica in adulti. Quandu hà intruduciutu à u patogenu di u sangue, sparghjia in u corpu è, risposte cù fatturi pruteggenti di u sistema immune, pruvucà a sintesi di elementi anti-inflammatorii è l'emergenza d'una mostra chjaru clinica.

Roseola - cuntaggianu o micca?

Roseola in i zitelli - una di e malatie più contagiosa, a suscettibilità chì quasi un centu percentuale. L'armata di u lume di mamma hè stata prutetta da l'infizzioni cù l'antichi chì sò prisenti, ma in u tempu u numiru sarà micca bè per protettori, è da circa sei mesi, i zitelli propugnate l'infezzione. U rosu risottu hè carattarizatu da a staggione, chì sviluppa à spessu in a staghjunali.

Modi presumittivi di trasmissioni di infezzione - aiutu è cuntattate, i.e. Infezione pò esse quandu contactate à un ziteddu male, mentre cumunicà cun ellu, utilizendu l'articuli di coglie cumune, pratiche, jugueti, ecc. Qualchi esperti dumandemu à daveru à u mecanismu di u muvimentu di ughjettu per a trasmissione di virus, perchè l'absenza di sintomi respiratorii in u stabbitu clinicu Ci hè ancu una opara chì hè pussibule infizziunà micca solu da u zitellu sanu, ma ancu da u traspurtadore di l'infezzione, chì pò esse qualchissia chì hà sappiutu sta pesta.

Roseola - un periodu d'incubazioni

Quandu un virus pruvucatu penetra in u corpu, a rosula in i zitelli ùn si sviluppu micca immediatamenti. Dopu à 5-15 ghjorni, u principiu di a stampa cliniche hè marcatu, è duranti stu piriu i patogeni si multiplicate in diverse tessuti, dopu à quì accede à u sangue sistimicu. Nisunu manifestazioni prodromali cù sta infezzjoni sò osservati.

Chì cuntagienu hè roseola?

Hè stabilitu chì u zitellu hè cungiunatu da u mumentu di l'infezzione è un altru ghjornu dopu à a normalizzazzjoni di a temperatura di u corpu. I Pacienti è i carriere di i viruses isolate l'infezzione in l'ambientu cù i fluidi biològichi in quale hè cuntene in u corpu. Dopu a ripertazione, u zitellu ùn anche antichi in u sangue chì u prutege da a re-infezzjoni. Ie. A malatia di i zitelli di roseola pò sola solu una volta in a vostra vita.

Roseola in i zitelli - sintomi

Semprunastivu in i zitelli possa sintomi riloghju, ancu chì a malatia pò esse determinata solu in a seconda fase di l'apparizione di signi clinichi. In i zitelli più vechje di trè anni, a malatia spessu occur asymptomatically or only with the symptomatology of the first stage, t. L'agentu causativu hè abbastanza fiascu è cù l'immunità effettuate oghje, u corpu hà prununziata rapidamente.

Ci hè parechji piriodi di sviluppu classicu di roseola in i zitelli cù certu manifestazione:

  1. Un pernu febrile cù un sùbbitu subitu in a temperatura di corpore in altimitati. A durazione di sta stampa hè di 2-4 ijii, menu spessu - finu à 5 ghjorni, dopu chì l'indici di temperatura corta spontaneamente normalizza. L'altri signali sò micca spessu osservatu, solu per i fenomeni standard associati cù a februità alta : somnolenza, letargia, scuru, poviru appetite. A volte ci hè un incrementu in i nodi linfamandiosu submandibulati.
  2. U periodu di rashes accumene 5-24 ore dopu u stabilimentu di a temperatura normale di u corpu o ancu cù a so diminuzione. À questu stage, a malatia di roseola in i zitelli manifesta un simpaticu più caractunisticu - un rash in tutta u corpu, mentri u statutu di i nodi linfatichi in u casu di a so crescente in u primu pirìudu ripiglia à u normale. I rascalli l'ultimi 2-5 ghjorni, dopu à quelli scurdanu senza traccia. Quandu u rash passa, u zitellu hè cunsideratu per esse ricuperu.

Temperatura à roseola

Roseola, i sintomi di quale in u primu stadiu sò idèntici à e manifestazioni di l'iniziu di malatii respiratorii aguti, hè spessu prenu per ARVI o friddi causa di l'ipotermia. Hè nutate chì a roseola in i zitelli hè carattarizata da indices di temperatura altissima di u corpu - un minimu di 38 ° C, spessu sottu à 39-40 ° C, à certe volte à 41,2 ° C. A temperatura elevata mantene persistente, cunsegnu è per pocu tempu hè assicuratu da l'agenti antipirituali standard in pediatrics.

Rash with roseola

A malatia di roseola hè carattarizata da e eruzzioni tipichi, inizialamenti furmate nantu à a stare, u pitittu, l'abdomenu, è dopu à un qualchì òpere si sparghje in altre zoni di u troncu è l'estremità. In cunfurmità di a rash da malatia roseola (foto), pò esse nutata chì i so elementi sò numerosi specchi è e bombezzi di tonalità rosse è vermicelli cun contursi sfurati. Quandu pressu, a rash pale. Ùn ne micca cause discomfort - senza prucibite, senza ardore, senza u dulore. Peeling, vermiculate di a pelle, puffiness e àutri sintomi sunnu ancu absenti.

Roseola - testi

U diagnòsticu di "espanzaggiu sparguggiu" da un espécie specialiste competente pò esse stabilitu à u principiu di a seconda stage di a malatia, quandu un sarpullu face. Spessu, nisun studiu, in più di l'esaminazione visuale di u zitellu, ùn hè micca nicessariu. Ancu i medichi prescrivisti un testi di sangue generale, chì rivene in questu casu:

In i casi di diagnosticità dubbituli, un testi di sangue pò esse richieste per detectar el contenutu di l'anticorpi à u virus d'herpesi 6, 7, da unu di i metudi:

Roseola in i zitelli - trattamentu

Roseola in i zitelli, i sintomi è u trattamentu di e quali ùn sò micca sughjetti nisuna dubbita, ùn deve micca esse usatu di qualsiasi medicazione specifica - nè sistimicu è nè lucale. In a maiò parte di i casi, a maladie passa per ellu stessu è hè tolerata da u zitellu annantu à a crescita di cundizioni cumunu. Semprunastimi in un trattamentu umitu implica a seguente cunsiglii sèmprici:

Se u zitellu ùn pò micca tollerà a februità alta, in a dosa appropiata, adendu à l'intervalli di tempu di l'admission, dà l'antipirite - Paracetamol o Ibuprofen. In a mancanza di l'efficacità di unu è l'altri droghe, l'usu di una droga più forte, Nimesulide, hè permissibile. Dopu un periculu febrile, u zitellu pò digià caminari in a strada, evitendu u cuntattu cù i zitelli.

Roseola - cumplicature

Esempandu sopra ùn in i zitelli spessu occur senza cumpressioni è cunsiquenzi. In certi casi, ùn hè micca escluditu solu u sviluppu di ipidemia febrile in u sughjettu di temperatura di l'organu aumentatu. Questu hè spressu in u scogghiu di a pelle di u babbu, respirazione veloce, tremblante involontariu di i membri. Sti sintomi pò scantu paediatori, ma in a maiò parte di i casi, ùn anu micca appostru minaccia à a salute, passendu à pocu minuti.

Per arruinà a prublema di u zitellu annantu à l'aghjunghje, aghjunghje à e so vestite tettu, u pusò nantu à u so nomu, mette un rollu sottu à a so testa, è fate un pezzu. Inoltre, hè necessariu di assicurà l'afflussu di l'aire frescu, rinfriscenu l'articuli persi picuriti è altri ogetti periculosi. L'ambulanza deve esse chjamata, se u zitellu pèrdite a cuscenza, l'attache è prestu.