A norma di bilirubin in u sangue di e donne

Hemoglobina è eritrociti, chì anu realizatu i so funzioni, sò sughjetti à u processu in u fegato. Per via di sti prucessi, a bilirubin hè furmatu - un pigmentu green-giallu. Hè un indicatore di u fianu è spleen, i miccanismi metabolichi. Per quessa, a norma perciata di a bilirubina in u sangue in a donna hè cunzidiratu unu di i punti principale per aduprà studii di u laburatoriu per u diagnosticu di variate malati epatologici, endocrini è digestivi.

A norma di a bilirubinata in l'analisi di u sangue in donna

A furmazione di bilirubin accumbe da i caghii di u sangue di u sangue chì cuntenenu l'emoglobina è u trasportu di l'ossigenu à tutti i tessuti rotulenti è l'organi internu. Eritrocchiri, obsoulete u so tempu, intrì u spleen è a médula óssia, è u livatore, induve i prublemi di a so distruzzioni. In u risultatu di a disintigrazzioni di e cilesti è u cumpunente di l'emoglobina, a libru di u bilirubinu hè liberatu. Prima, hè indirettu è tòxica à u corpu, in particulare in u parenchima parcheghja li cumpensani per i enzimi speciali chì cunverte u compostu in bilirubinu direttu. U sustegnu ligatu hè excretatu in a bile, postu chì entra in u intestinu è hè spugliatu in modu naturali cù l'excrementi.

A bilirubinu in stu casu hè custituitu di urobilina è di stercobilina, quessi pigmenti, chì dà un ombre caracteristicu di urina è feme, rispettivamente. Per quessa, quandu a cuncertazione di u compostu sottumessi cunfurmazioni aumenta, u culore di l'altazione cambiassi ancu. L'urina acquistenu un culore scuru, è i femetti sò bianchi.

A norma di u bilirubinu tutali o tutale di u sangue in a donna hè di 3,4 à 17,2 μmol / l. Se ci hè una storia di malatie livera, una storia recente di l'hepatitis virali, l'indici pò variar di 8,5 a 20,5 μmol / L, seguitatu di normalizazione.

Hè nutate chì u valore speċificatu hè cunsideratu correctu se tutti e règuli anu osservatu quandu passanu l'analisi:

  1. Ùn manghja micca nantu à a vigilia di l'studiu. Hè megliu rinunzà l'alimentu per 12 ore, ma dicemu chì l'intervallu hè 4 ore.
  2. Ùn cunsumà u caffè è e catolle chì contientanu a cafeina prima di a donazione di sangue.
  3. Ùn biarà di epatoprotectors , preparati choleretic, medicazione chì dilucenu u sangue (aspirin, heparin, warfarin).
  4. Ùn ùn anu micca ghjochi di ghjochi, micca una dieta davanti à ricerca.

U più prestitu per u cunsigliu di u sangue venunu hè circa 9 o tenani in a mattina.

Chì hè a norma di a bilirubinula diretta in u sangue venoso in i donne?

U pigmentu di u pigmentu enigmàticu è u bilirubinu cun l'acidu glucuronicu, prontu à esse excretatu da u corpu, ùn deve micca esse 4,3 μmol / l (in certi nisa - finu à 7,9 μmol / l cù iegge di feglia è eve) -25% di a bilirubinita.

A piccula quantità di pigmentu diretta à u giallu chìcenu in u sangue hè spiegatu da u fattu chì, in regula, hè subitu immediatamenti da u corpu à traversu u rectu cù l'excresi è a bile.

Chì hè a norma di i bilirubini indiretti in u sangue di e donne?

U compostu scrittu in a forma libbira (frazzioni indiretta), cum'è l'annunziatu, hè un pumu per l'organisimu è hè sugettu à u traspusore immediata in i canti di u fianu. Hè a so cuncintrazione chì hè a più informativa s'ellu necessariu per evaluà u statutu di u sistema di l'hepatologicu è di i prucessi metabolichi.

A norma di i bilirubini indiretti o libri in u sangue di e donne ùn deve esse micca 15,4 μmol / l. Cusì, u pigmentu nununatu hè di circa 70-75% di a bilirubinate in plasma.

Hè interessante chì una frazzioni indiretta, chjamata ancu una forma di libru, ùn hè micca una sola sustanzia, ma un cumporatu timpiu complexu cù albumin. Per definisce a so cuncentrazzione precisa in u laboratori hè pussibule solu dopu a distruzioni di sta molécula è a so transformazione in un statu di solubiltà in l'acqua.