Cataract - operation

A cataractu ponu sviluppà nantu à unu o l'ùtti alliati, è difende in u locu di a turbidità: se a maladie si sviluppa nantu à a periferia di a lenti, ùn hè micca cusì chjaramente visibiliu, è per un qualchì tempu pò passà in bigtoni senza causà molte disconfort. Quandu trattanu i primi iniziali di e cataracti in età, i medicazione (disposti di catacrò, quinaks è altri) chì anu pudè ritentà u so sviluppu, ma micca eliminate a terbbitizza esistenti.

Cirurgia per rinvià i cataracti

A stu mumentu, u metu più cumune di trattamentu di cataracti hè una operazione per rinforà a lenti affucatu è impone una lenti artificiale in u so postu.

  1. Pachunuluggìa. In u mumentu hè cunsideratu u metudu più prugrissivu è sicuru di trattamentu di cataracti. L'operazione hè realizata da un microcuttu (2-2.5 mm) per quale si inseritu una sonda speciali. Cù l'aiutu di l'ultrasound, l'lenti tortu hè diventata in una emulsione è hè sguassata, è in u so postu hè inseritu una lente flexibule, chì si deve inde independente è hè stata fissa in l'ochju. Un periudu prolongatu di riabilitazione in un spitali dopu chì sta operazione ùn hè micca necessariu.
  2. Extracapitulare. L'operazione induve a caghula dopu di a lentina resta in u locu, è u nucleu è a càpsula precedente sò sfracellati, in una unità. Una complicazione frequente dopu una tale operazione hè a cunsulidazione di a capsula di a lens è, in cunseguenza, u sviluppu di cataracti pleurale secondurali.
  3. Intracapsularizazione. A lenti hè stata fatta cù a capsula, da a cioextrazione (cun ​​un vernice fredditu). In questu casu, ùn hè micca risicu di sviluppu secundariu di cataratte, ma a probabilità di u prolapse vesu aumenta.
  4. Cirurgia làser. Un metudu simili à a facsimile di facociulus, in a quali a lenti hè distrutta per un laser cun una certa lunga d'onda, dopu à quale hè necessariu solu per sguassà a lenti distruta è impone a lentilla. A stu mumentu, u metudu ùn hè micca largamente distribuitu è ​​hè unu di u più caru. A cirugia di cataracte cù un laser hè preferibile in u casu di disordini induve una intensità alta ultrasound hè necessaria per distruisce a lente, chì pò causà danni à a córnea.

Contraindicazioni à a cirugia

Ùn ci sò nisuna contraindicazione generale per a cirugia di cataracte. Questa hè specialità di i veri di i metudi muderni di laser è facociulsificazione, realizati cù l'anesthesia lucali.

A diabetesa mellitus, ipertensione, malatie coronale, i malatii crònii ponu esse fattura cumplegente, ma a decisione à a pussibilità di cunducerà una operazione in ogni casu hè determinatu indè individualmente, per cunsiglii supplementu cù un medico di l'especializazione necessaria (cardologu, etc.).

Rehabilitation after surgery

A ricuperazione dopu a cirurgia dura da 24 ore (metudi muderni) à una settimana (estrazione di lenti). Per essee cumplicità cù u rejetione di l'impegnu, in più di e prescription medichi, l'individuu in ogni casu, parechje cunsiglii è limitazione sò deve esse segui.

  1. Evita l'elevamentu di pesi, prima ùn hè micca più di 3 kilogrammi, da 5 à pocu, ma micca più.
  2. Ùn fate micca movimenti brusquale è evite a cullezioni culpandenti whenever possible.
  3. Limitu à l'esercitu, è di i prucessi termali in l'area di a testa (ùn si stà micca in u sole per un bellu tempu, ùn viaghjà micca di saunas, ùn aduprate micca acqua calenta in l'acqua da lavà a testa).
  4. In casu di lacrimazione, lavite l'ochji cù discos esterni è tamponi. Avete cura à lavà.
  5. Quandu surtite, poni nantu à lume di serenità.
  6. In i primi dui simani dopu l'operazione, deve minimizà l'intake fluidu (preferibbilmente micca più di a mezza litru per ghjornu), è ancu per esse u salatu è u picculu alimentariu. U tabacco è l'alcohol durante u periodu sò categoricamente contraindicati.

Stu regimu deve esse osservatu da un à dui à trè mesi dopu l'operazione, secondu l'età è a veloce di a ricuperazione. Sì u paci cù e malatie concomitanti chì afectanu à l'ochji, u piriu di riabilitazioni pò esse più.