Magnetoterapia - indicazioni è contraindicazione

Oghji, agnitoterapi (esposizione à i campi magnetichi) s'hè addivintatu un prucessu popularu. E ancu s'ellu ùn hè micca stata ricanuta da i pruduttori cum'è parte di a medicina ufficiale, grazia à questu, hè pussibile influenza influenza l'organamentu tutale è trattà parechje malatii.

Apertura terapèttica

Magnetibuluggìa hà parechji effetti terapèuti:

U vantageur principali di l'azzione di u campu magneticu nantu à u corpu umanu hè a migliurà di l'estatulugia generale di i vini sanguini è a circulazioni di sangue. Oghje, grazi à u trattamentu cù magneticu u magnetoterapu, addivintau pussibule di nurmalizà i prucessi metabolichi è acceleranu o rimettivu a produzzione di collagen. Cum'è qualsiasi prucedimentu terapicuu, a magnetoterapia dispunia d'indicazione è contraindicazione.

Indications for magnetotherapy

L'indicazione principale per a magnetoterapia sò e malatie:

Inoltre, a magnetatricu hè spissu usatu in dentistria per u trattamentu di catingualis gingivitis, periodontitis, traumatisu postoperativu, prucessi infjammatorii in a zona di u latinu maxillofacial, ultracite di a cavità orali, traumatic lesions di a mucosa in bocca, etc. Hè indicatu per u trattamentu di l'asma bronchial, pneumonia aguda è u primu diploma di tuberculosi pulmonarale.

U campu magneticu pò esse aplicatu in varii campi. Allora l'usu di magnetoterapia in ginekulugia permette di trattà parechji prucessi crroni è inflamatorii chì passanu in l'appendicelli di l'utru, tali malatie cum'è colpite è endometritis, algomenorussia, endocrine e tubulosa infertilità. Inoltre, stu prucessu terapicuu hè realizatu cum'è prufilaxie è trattamentu di aderenzi di parechji malati in a zona pélvisa.

Hè assai efficace à realizà a magnetatoghja in osteocondrose cù un campu magneticu permanente o alterna cù magnetichi cautera stampati chì sò aplicati à l'area affettata. Tali emetoni medichi sò chjamati magnetòfori. Sò superpositu nantu à i punti ristorattivi è dulurosi di u spinu.

L'usu di magnetatoghja pè u trattamentu di sta energia di a malatia chì hè trasmessa à traversu i platti magnetichi à u paci hè assai menu ca altri tipi di fisioterapia. Questu significa chì u risicu di dannu à e cèl·lula hè assai menu, è u supply di tissuti, per contru, hè più altu. Di solitu, u cursu di tali prucessi dura parechji ghjorni, è dopu è finalizatu, u paci hà aduprà e ricchezza è una diminuzione di a sensibilizazione d'u dolore.

Contraindications

Indubbiamenti, anche a so vasta varità di pruprietà utili è parechji campi di applicazioni, a magnetoterapia possa ancu contraindicazioni, chì sò:

Ùn trattate micca fractures, dermatitis, arthrose è altri malati cù magnetoterapia, se tenete una intoleranza individuali à sta fisioterapia.