Pulsera fatta di bandage "Bantik"

Dopu avianu masterizatu e tecniche basi di tissuti braccialetti simplicanti di silicone rainbow bands , pudete principià pruduzzioni più complexi. In questu articulu, avete imparale à fà una bracciale di i bande di gomma "Bantik" in a machina è senza ellu (in un slingshot, furchetta o dite). Hà fattu u so nome per u fattu chì u dibutimentu resultanti hè assai simili à i picculi archi, situati longu di a longu di i dui parte.

Master-class - ferite da i bande di gomma di a pulse "Bantik" in a màquina

Avete bisognu:

Curà di travagliu:

  1. À a màquina di travagliu, rinfriscà e dui filieri estremi. Nant'à u filu restante, cambie e culonni per chì sò diretti à u dirittu di noi.
  2. Pigliemu quattru piu di gomma di u listessu colore è un pezzu di l'altru. Ci ponu nantu à a colonna di u liceu di viola, facendu per ellu 3 volte.
  3. E seguenti purcina gumà si mette in i pilastri senza mancu di torsioni.
  4. Allora aghjunghja nantu à una bandada di gomma gialla in e dui columche.
  5. Utilizà u ganciu, a bandu elastica bassa (ferita in a colonna di left) hè stata trasmessa à u mità. Tutti i trè capelli sò deve esse capitu immediatamenti.
  6. In u futuru, avete bisognu à ghjucà chjucu, alterne in culori. Per quessa, se avemu l'ùltimu giallu, poi allughjà nantu à i dui pilastri purpura.
  7. Nant'à u left quì aghjunse u ganciu in u mezu intermediu di a prima è a siconda band elastica, avemu spurtatu a seconda (amarela) a bandica elastica à noi cun u latu di u ganciu. Aghja u elettu più veloce è piglià à u mezu.
  8. A manu dritta, femu a listessa.
  9. Dopu ddi manipulazioni sò necessariu di verificà chì a bandella elastica gialla reste in ogni uppicitariu in u mità. S'ellu hè stata mudificata, torna in u so locu.
  10. Siccomu a gomma suprana hè viola, da quì aghju pututu annantu à u amarulu.
  11. Dopu, pusemu u cuddaru in mezu à u primu è u sicondu, pressu turnà, aghjunghje u terzu (amarulu) elasticu è u purtonu à u mità.
  12. Facemu a stissa nantu à u dirittu right.
  13. Sicondu a regula d'appuntamentu di goma, dopu à u giallu femu u viulente.
  14. Avemu ripete l'articuli 7 è 8, avemu di livà à u fondu di u gigava veduta di e culonni à u mità.
  15. Pusitemu annantu à u bandu di gomma in giallu, in seguente ritendu u puntu 11 è 12, portanu a terza (gialla) sopra entre i chjassi.
  16. Continue u tissu finu à a durata di u pruduttu ùn currisponde micca a talla di u poignu. Per piglià u dibellu in u dirittu, avete bisognu chì si avemu un corru viole nantu à a cima, aghjunghje à a bassa serata elastica, se u amaru hè u terzu.
  17. Per finisce u bracelet, i bandi elastii inferiali da e dui columoli sò rimessi à u centru. Dopu questu, aghja tutti l'encenuri da a colonna dopu u pusitavanu à diritta. Allora, da crocheting, stende e quattru bandi in i dui posti.
  18. Pudemu un finali di u video in tutti quattru bandi. Dopu quì, sguassate u bracelita da i bars è pusò l'altru finale di u videò in u bandu elasti, chì hè stata ferita à u principiu per trè volte. A Pulse "Bantik" hè prestu.

Perchè u braiding di u bracelita "Bantik" passa in dui posti, pò esse fattu senza una machina. Per fà questu, pudete aduprà un maggettu chjude, cunnessu cù l'altri à un ligne di caghtu curretta è ancu di dete . Solu avemu seremu menu pocu cumu per fà un interlacing, postu chì a bocca versarà in a direzione erronea o ùn serà micca perfetta. Ma questu ùn hè micca u più impurtante, hè più impurtante per seguità seguitu a secunna di l'azzioni è in u risultatu avete ricevi u stessu bracelette bè cum'è nantu à a machina.