Pupo di Bereginya cù i so mani

Per un bonu bonu i ghjuculi in tempu ghjucu un rolu impurtante in a vita di a gente. Eranu usati micca solu per ghjucarii di i zitelli, ma dinò creatu specificamente per i riti è i rituali, è servenu cum'è amulettes.

In a cultura slave, pupi rag raggi di i Beregini anu distribuitu assai. Hè cume chì a panchina Bereginya, fatta da e so mani, hè u dirittore di a fugliale di a famiglia è di benessiri famigliali. Dopu à u scopu, l'apparenza di l'amulet cambiatu. Allora, u birhage cù a sacchita era supposed to bring prosperity and stability to the house, è a carattere cù u zitellu servitore cum'è u presentatore è hà urdinatu i zitelli in a manera curretta di crià i zitelli, è i zitelli sò stati patroni à acquistà novi cunniscenzi è capacità.

Ci hè ancu parechji matte di fà i colti di Beregin. Per esempiu, in i tempi antichi, era creatu chì era megliu falla fora di ropa antica, un tessulu chì avia avutu adupratu u so destinazione. Forsi, questu ci occupa un certu significatu sacru, è forsi era di impurtanza puramente pratica - u prucessu di fabricazione hè stata cumplicata è caru.

Tutte e tradizione sò osservati à questu ghjornu. Aghju prupostu una guida passo per avanzu nantu à cumu fà un pupu di e costi di a casa. Hè diventerà u guardiastru di u vostru locu, è pò ancu esse un bon rigalu.

Buggy Bereginya - master class

Avemu bisognu:

Curriculum di travagliu

  1. Scrivite un colpu di tissuti da 20 a 20 cm in grandezza.
  2. Di tutti i costi facemu i filamenti, perchè una frangia, circa 1 cm longu, hè acquistata nantu à a punta.
  3. U tissu hè buccatu à mezu diagonali, è in u mezzu aghjustemu un pezzu di lana.
  4. Formate u capu di a muverta.
  5. Avemu attaccata una corda in u locu di u suziu collu. Pudete utilizà u listessu filu chì hè stata tralatu da u tetu per creà fringe.
  6. In u stessu modi, facemu e mani, attacheti cù filamenti, à pruvà à priservà i rilie naturali di u tela.
  7. Avemu un attachete di satin, furmendu un cinturallu, cunzudalli currettamente in i tetti in cusì chì a faglia hè stata scura.
  8. Da u capeddu ondulatu facemu i capelli di a ghjucari è u cose à a testa in a spedizione, pudete furnisce i filamenti in treni. In a testa, avemu un attachete di satin. Se sò fatte un amuletore per una donna casata, pudete assucià un pieno di capu in a so testa.
  9. U colpu di Birgini hè prestu. Se avarà un significatu simbolicu, a persona ùn deve ne scurdà.

Cù l'esempiu di u bonu di Bereginini, hè pussibule di fà un panne un caratteristico , chì aiutà à aiutà à realizà i sòliti in rialità.