Beads from pasta

A fantasia di un omu ùn ceuta di maravigliate. Quali cose belle è insolitichi sò venenu da ognunu apparèndite ordinariu. Eccu maccarruri, chì ponu esse usatu cum'è un materiale per fècenu perle naturali. Sta dicurazioni vi aiuterà u so stile è uriginali.

Beads da macaroni mani propriu

Per fà fà un colu di pasta in urigginariu, vi preparate e seguenti materiali:

Cumu faciule perle in pasta-master-class

Quandu tuttu ciò chì site necessariu hè davanti à voi, pudete aduprà travaglià:

  1. Prima hè necessariu di misurà a durazione necessaria di futuri granelli. Per fà quessa, aghjunghje un cordone ou corda à u to collu à u livellu desitvule è tagliate a longa necessaria cù a tisei. Ùn vi scurdate di aghjunà parechji centimetri à u nòttulu.
  2. Dopu questu, pudete direttamente cumerci à u filu di i vostri "beads" -Macaroninu in una stringa unu dopu l'altru. Per fà questu, arraggià u fini di u filu in u burchju in a pasta. Se vulete, combina diversi tipi di pasta. Quandu quasi u filu sanu hè stuffed, cunghjettu i so fini cun duie nodi, tagliate l'eccessi. A parte principale di a pruduzzioni di perli da a pasta hè rializata.
  3. Ora pudete aduprà a decorazione di a vostra nova banca. Ci sò parechje spirimintali quì, sfilate in fantasia. Per esempiu, cumu pinchimu pasta à traversu una pintura è di raspberry. Se sapete cumu sculacciate, pittura nantu à l'elementi di u granu picculi disinni. Décurificate cù lignite, coghju di i botumi, strisce, zizati o sequins - tuttu ciò chì u vostru core vole.

Hè tuttu! Simply and effectively: perle di macaroni mani propriu.

Inoltre per fà cantà l'ornamenti di a pasta, pudete fà un casket .