Pratice soapo cù i mo propii mani

U soapu hè un accessu arridu è vittoria chì aiuta à mantene l'ordine in u bagnu. Vulete acquistà un scappu esclusivu di savonu fattu di sè? Per una dacha, hè appruvatu bastatu propiu di una buttiglia di plastica. Fate assai sèmplice. Trimate u fondu di l'buttigliu, fugliale cù i chjappi o chjardu di vela, è in u fondu pozzu un pocu periuscule chicchi in manera chì l'acqua ùn stagnate. E da dui fondu cunnessi da un lampu stampatu da l'internu, pudete fà un savore cù un tinte.

E si avete bisognu di una prupietà spaziata pocu, da esse stati cun bracciu polimeru, è fà campà. In questa classa maestra avemu dettu a manera di fà u so propiu spazzatu di sapuniu in a forma di un polopu.

Funny Octopus

Avemu bisognu:

  1. Da a lametta fate un ballu cun un diametru di 5-7 centimètres, è da u clavu di rotulu rouge un pianu cù un grosu di circa 2-3 millimetri. Allora aghjustassi cù una bola di foil.
  2. Rove ose bole d'argilla russa, è da elli pudere micca furmelli chì servevanu comu tentaculi. Connette cù u corpu à bola.
  3. U tentativu più longu in una spirale (tenza per u raschetta), è u restu fenda nantu à u sopra. Trentinari è trè tentacle frontiere è, in fattu, serve com'è supportu. Da u boiu di i culori chicchi, facenu occhi, archi superciliary, labbra, nasu, cilia è denti. Décurificate cù articuli articuli.
  4. Preparate detalls per fà u capelli è capelli. A so forma pò esse arbitrariu. Twist the sticks in petri arzelli è aghjunghje à a testa di u polpo. In più nantu à u so capeddu. U platu originale di sapone, chì unu di u so tipu sarà per vaghjimu nantu à a matina, pronta!