Cumu rigalu u zitellu à u locu di residenza di u patri?

Dopu à a purtata di a mamma di u babbu novu in l'ingignore, i ghjovani parenti ùn sò micca solu dà dedicà à cumpagnà à u cura di u so propiu figliolu, ma ancu per intervene à a preparazione di a diversità documentata necessaria. Inoltre, u zitellu deve esse prescrittu in l'indirizzu duv'ellu hà vive, o qualsiasi altru.

Sicondu a leghjulazione attuale, hè pussibule cuncrire u zitellu in u locu di residenza di mamma è di u babbu. Sì i genitori di migliori sò ufficialamenti ind'i casu à u listessu tempu è, inoltri, sò rigistrati in u listessu spaziu vivu, ùn esiste senza prublemi - u zitellu sera prescrittu senza senza cundizione.

Intantu, ci sò parechji sfarenti sfrenzii chì ponu influenzallu staccate a situazione. In questu articulu, vi diceremu chì si pò prescrive un zitru venutu à u babbu, è cumu per fà in a presenza di circunstanze diffirenti.

Cumu prescrive un zitru venutu à u babbu, se i genitori ùn sò micca riunificati?

A situazione cumuni hè quandu i genitori sò ufficialamenti un maritu è ​​una mòglia, ma sò micca arregistrati. Allora a mamma è u babbu ci anu da appiccà à l'uffiziale di passaportu à l'indirizzu di u babbu è purtà cun elli un set di documentu necessariu, à dì:

A registrazione di un figliolu o filla nascite in l'indirizzu di registrazione di a mamma è di u babbu hè assicurata libera, ùn avete micca deve pagà nisiru receta. Solu 3 ghjorni à ghjornu dopu l'appiicazione hè stata prublema, puderà ottene un documentu nantu à u registru di un novu membru di a vostra famiglia, è quellu chì qualcunu pò fà.

Ancu se u patronu ufficiali di l'abitazione, in chì u babbu di u zitellu hè registratu, hè una altra parte, è ùn ùn micca cunvenzione di u registru di u zitellu, ùn puderà micca impedisce di rigalu migghiuri. Per e grande, ùn deve micca, in principiu, dumandà à u patrone o à qualsiasi altre membru di a famiglia, ancu quelli chì sò stati registrati à stu indirizzu.

A situazione assulutamente analogica si sorgieghja se a mamma è u babbu di u zitellu vive in u maritu "cumuni" civili, ma à u stessu tempu u papa, da a so propria applicazione, ufficialmente ricunnisciutu u so figliolu o figliola.

Inoltre, e donne sò spessu una quistione chì u pienu pò cuntene u registru di u zitellu, se a mamma ùn hà micca l'oppurtunità di cuntattu cù l'autorità appruvati cù ellu. Questu hè pussibile senza presentazione di documenti supplementari solu quan i ghjovani parenti sò ufficialmenti casati è arregistrati in un locu. In tutti l'altri casi, è in altri circustanze, u cunsensu di a mamma, attistata in l'attu nutarili, duverà esse furnita.

Cumu riguardu u zitellu à u locu di residenza di u babbu, chì ùn hè micca specificatu in a certificazione di nascita?

In famiglia moderna assai spessu, ci hè una situazione chì in a cullezione "babbu" in i certificati di nascita di foglie ci hè un guadellu. Intantu, dopu un pezzu, a mamma pò esse di registrà u babbu in l'appartamentu di u so babbu.

Siccomu l'impastatu ùn ha micca un documentale, ùn pò micca esse uffiziale ufficiali in u so locu di residenza. Per cumprènniu u so desideriu, a mamma ùn deve applicà à u tribunale cun affirmazioni annantu à u stabilimentu di paternità. Solu in casu d'ottene una decisione positiva di l'autorità giudiziale, pudemu parlà di u registru pussibule di u zitellu in l'appartamentu di u babbu biologicu.