Cumu scrive una vittura in i stages?

Rosa. Quantu bedda hè sta fiora, rapprisentante amori è devozione! U simbolisimu di i fiori si sona u prufundità di a storia. Dopu tuttu, in i tempi antichi a ghjente hà fattu diverse bouquets è li dete à l'altri cum'è un signu d'amore è rispettu. Allora un donu à rose hè assuciatu da una confession intensu. À quellu tempu, cum'è i dodici rosati, sicondu tradizzioni biblica, simbolizzaru un forti amori per a vita.

Questa tendenza à spiegà sensazioni è emozioni cun l'aiutu di cumpunimenti fiurali hà surviviu à questu ghjornu: in Parighji è Roma, in Moscu è l'Amsterdam, invece di mila parolle, l'omu dete à l'altri aquests insanamente belli fiori.

Ci hè parechje varietà di rosi, è tutti, senza esse, cum'è i nostri zitelli. Ùn imbueddu cun significatu simboliu, i zitelli tiranu cù rosati nantu à i postale, i migghii maiori facenu articuli è appliques. E tuttu, perchè ancu i più chjoddi artisti sò stati cunvinti chì una bellezza cusì imparziata ùn pudere micca piacevule à mamma, avana o amatu maestru. Certamente, i primi capulaviani di i zitelli i tocca a so simplicità è spontaneità, ma in u nostru putenza per aiutà u zitellu a migliurà e so cumpitenzi è insegenu a manera di sculterà e rosati bè è bè.

In attu, questu hè ciò chì avemu da fà. Allora pudemu prisentà à a vostra attenzione una classa maestra, quantu bella per apparinate una rosula in u stages.

Opzione 1

Prima, cumbattini quantu faciule è dirittu à raccolarià una bella rossa cù un schelviu passu à passu.

Prima di tuttu avemu da preparà tuttu ciò chì avete bisognu: una carta di carta bianca, un gommaru, un lapis simplice.

  1. Avà viaghjà. Doppu avè principiatu gràzia di una rosula da un spirituu ovidu, chì duveria esse da parechje volte.
  2. Pigliate un raportu aiutu chì aghjunghje u centru di u spirale è u puntu stabilitu nantu à a perpendiculare à u curl di u pianu. L'altezza di a ligna pò esse aghjatu indipindente, secondu a quantità di prumessu chì vulete vene.
  3. Da u puntu più bassu di a linea auxiliaria, disque una curva curvatu, per ùn avè tocatu a punta di u spirale.
  4. Da u listessu puntu, pudemu spinghjarà dui corbe più, solu in l'altra parte è in anguli differenti.
  5. Allora aghjunghjenu a basa di u caprettu cù a cima di a prima curva in forma di S, cusì avemu u primu pitali. Inoltre, avemu finitu u sicondu petali.
  6. Perchè l'imaghjera turnò à esse volumétrica, da i canteri di a spirale avemu crescenu i seculi curtite per iscrittu, cum'è mostru in a figura.
  7. Scopre u zizianu è l'arvulu d'arghjentu.
  8. Add bellissima foglie.

Allora ci hà capitu cumu scelta una rosula in un scheletru à u passu, passatu per adorazione cù colori o colore.

Opzione 2

I fiori pittati, pudete, è perde in bellezza da u presente, ma solu ùn si sò dipinti da i manichi di i zitelli. Tali rigali ùn sò inestimabili, è ùn anu più mai uguali ancu u bouquet più luxuroso. Allora fighjemu u zitellu per piglià un lapis cum'è una bella rose.

Preparate tutte e necessariu è avvià.

  1. À a cima di a scheda verticamenti dispostu, raghjone un ovale. Per issu chjude una linea curvula lisa, chì serve cum'è a basa di u troncu.
  2. Dopu, sdegnu a contrarazione di e foglie.
  3. Dopu quessa, fighjate accurtamentu a stampa è ritendu i cuntorni di u rosebud, dissi una sperma.
  4. Allora corrigie a forma di e foglie è aghjunghjenu e rosati.
  5. Avà seguemu i cuntorni cù un lapis: un caprettu, petali, spine, fogli. Imparate cun accurately and drawing cada linea, avemu curricula i sbagli.
  6. L'Eraser hà asciugatu i linii auxiliarsi.

Eccu, in fattu, u sketch of our roses hè prestu, ùn resta più di decorar. Comu pudete vede, hè stata bellu semplice. E se praticà un pocu, pudete facilmente è senza u prublema, u stadiu da u stadiu chjappà a listessa rose elegante, cum'è un lapis, è dipinti.