Cumu insignà à un zitellu per leghje chjaramente è bè?

Rapidu è legenda curretta hè a chjave per a scola successiva. Un zitellu chì leghja pocu ùn pò esse preparatu bè per a lezziò, chì significheghja chì, prima o dopu, principia a retrocede in maestà di u currente di scola in tutti i sugetti.

I parechji di i zitelli chì anu masteratu e tecniche di lettura elementari sò spessu interessate à cumu insignà à un zitellu per leghje rapidamente è beni. Intantu, l'apprinneru di leghje infurmazioni rapidamente da una carta di carta hè assai più difficliore di semplice mettite e lettere in parole è di sentenzi. Durante a lettura, analitze audienti è visuale, è a memoria, l'imaginazione, u pensamentu, è più parte di participà. Inoltre, a veloce di a leghje sò deve esse cumparàvi cù a rapidità di parlà.

In questu articulu avemu dettu perchè qualcunu figlioli lighghji in un passu lento, è ancu cumu insignà à un zitellu per leghje chjaramente è bè.

I razzii per a lettura lenta in i zitelli

I ragiuni principali chì guvertendu à a lettura lenta in un zitellu pò esse dinò:

Eserciti per u sviluppu di lettura ràpida

Per insignà à un zitellu per leghje assai, faciule è veloce, hè necessariu fà eserciziu cum'è:

  1. "Marcaremu u tempu". Per fà questu, selezziunate un testu in piccu, un zitellu adattatu per età. Fighjemu u cronometru per 1 minuti è cuntendu quanti paroli chì u zitellu hà legatu durante stu tempu. Dopu u restu mèrcenu, dumandate à Ghjesù à leghje u novu testu. Ogni annu, u numeru di parole leghje per un certu tempu anu aumentatu.
  2. "Cantemu a cume principal". Certi figlioli, per contru, leghjite cusì rapidamente chì ùn ponu capisce u significatu di a nfurmazzioni chì leghje. Dopu chì u zitellu leghje un pezzu di testu, dumandate ch'ellu ùn dicia à quale era l'idea principale in questu. Se u zitellu ùn mancanu a so cumpagnia, a lettura debe esse ripetuta.
  3. «Role lettura». Per attruisce l'attinzioni di u zitellu à a ficzioni, invita per leghje per roli. Prima, unu di i rolli sarà rializatu da voi, è poi di trasaltà u zitellu sperendu à leghje in parechji vuci.
  4. "Ancignamu parole". Pigliate una basa di una parola corta, per esempiu, "cat". Appena, cù u babbu, pruvate aghjunghje una o più carte novi à questu manera chì vene una nova parolla. Continuu finu à chì u zitellu interessa.
  5. "Accentus". In una forma di ghjocu ghjocu, spieite à u to figliolu o figliolu chì hè un accentu. Tutte parechje parole, sindaccate in forma incorrecta a sillabba sottolineata, è suggerisce u zitellu per correggià. Allora u zitellu saperà à capì u testu più veloce.
  6. "Avemu circà una parola". Per u sviluppu di memoria verbalica, l'esercitu dopu hè perfettu: nantu à una cartula stampata imprima un testu di parechji parolle. Dopu à quellu chì si chjamava unu di elli è dumandà à u zitellu à truvà in u testu u più prestu pussibule. In questu jocu pudete aduprà cù una cumpagnia di amici, assicurendu a so piccula prufessione.
  7. "Carte consonanti". A frebba, a vittoria di leghja un figliolu fracassa, se in u testu sò parechje carte cunsunanti in una fila. U zitellu "hè stuck" in un locu, prova di leghje una frase per un pezzu tantu. Ogni offerta di u nostru cumplicatu parolle è di sentenzi, lentamenti è cun cura annunziate ogni di elli.
  8. Field of View. Se u mutivu di a lenta lentita si trova in u campu di a visione insufficente, l'esercitu dopu pò aiutà. À una carta di carta, disciene un tabellu, in ogni cellula di quale site una carta. Puntatu u manicu per ogni cellula, permettenu chì u zitellu sénta ciò chì vede in a tavula. Allora accade à leghje u stringe di lettere da u dirittu à u dirittu è da u ciminu à u fondu.