Tattoos per i zitelli

Parechji zicchini ùn pruvà micca micca cusì tutti i altri è in ogni modu pussibule pruvate à esce da a cumpagnia. Ricertamenti, in a generazione ghjovira, a moda per tatui hà spargugliatu largamente. Cumu esse u genitali si u zitellu vole per fà un tatuu è pò esse i figlioli?

À quale età pò esse tatu di i zitelli?

I tatuaggi moderni sustiggenu chì a più bona età per appruvà tatu è 18-20 anni. À questa età, i zitelli addiventanu adulti, sò cunziddi sufficienti ndipinnenti è anu capace di decisione rispunsabili. Ma se u so figliolu hè sottu à 18 anni, i salotti di u tatuu chì ne rispittàunu iu averà u so serviziu senza u vostru permessu, motivatu cù a so vuluntà di rispundà in casu di prublemi. Ma ùn hè micca un fattu chì u zitellu ùn viaghja micca à salone semi-giuridiche, induve u prublemu di l'sterile hè sempre dubitativo. Avete bisognu à avè intesu u vostru figliolu di tutti i distavantaggi di questu impetu.

U fattu hè chì un tatuu fattu nantu à un corpu chì ùn hè micca solu cumpostu puteva perdurà a so forma. Per quessa, a vuluntà di fà un tatuatu in u piriu di u sviluppu intensivu di u corpu pò à stà chjamà un passu suffissu propiu. Inoltre, se u tatuu hè fattu da un dilettante senza capacità spiciali, questu pò causà cumplicati serii. Inoltre, u pitture chì l'artista prupone à a pelle pò causà una reazione allergique è disfiguru permanente l'adulescente.

Cumu faci un tatuu per i zitelli senza cunsiquenzi possibbili?

In casu avete u vostru figliolu insiste à u disegnu di un tattoo, pruponenu varianti alternative:

In l'eventu chì nisuna raghjunazione è e credenze aiutanu, pudete megliu sceglie un salone è un maestru cun maisu sapè. E anch'ella, mostra l'astuzia è e cundizioni standard - chì dibuchje, a so dimensione è u postu di applicazione.