U Monastru di Nazaret


U Monastru di Nazaret, o u Santuariu di Las Nazarenas, si trova in u centru stòricu di a capitale peruviana di Lima . Ancu s'ellu ùn hè micca una persona riligiosa, avete definitu à visità stu locu mumentu per u populu di a cità, perchè dopu à i muri di un modestu complexe religiale, ci hè una storia sia cuntenutazione di incredibles avvenimenti. In stu Santuariu catòlicu, u Signore di i Miraculi hè onoratu, Signore di i Milagros. Hè cunsideratu u patronu di Lima .

Architettura è interni

U monasteru è u santuariu sò stati construitu in l'anni 20 di u seculu XVIII. L'estrazione grisa cù una facciata intricata si funziona à questu un puntu cù a stampa generale di a strada, chì prima ùn pò mancu avà esse nutatu. Tandu u monasteru è u santuariu anu un intornu riccu è interessanti, cuncepitu in l'eleganu rococcu. Riot di i culori, ogni tipu di icone è i patroni - maravigliate solu quantu tuttu ciò chì pò vede cusì armoniu, è ancu luxu. Paga è attentu à e culonni - ognidunu hà u so propiu disignu. U locu religiosu hè ancu decoratu cù sculture di Ghjesù Cristu è e stile incisioni - sò in ogni locu.

L'altare in u monasteru di i Nazarenas in u Peruviu anu meravigliatu, è ci sò numarosi ditaglii chì i so ochji sò spargugliati. In Europa, e chiese è i monasteri sò raramenti brillanti, ma quì in u Perù, questu hè cumuni. Forsi, per quessa, i locali fà vicinu à i locu simili, cum'è nantu à una festa.

I fatti interessanti

Una sera in u 1651, l'artista, quellu chì hà vintu, hè chjamatu vandalu, hà pintatu una figura di Ghjesù Cristu nantu à u muru di una di e case. Una sorte di icona di strada si sparse. Uni pochi ghjorni dopu i parrocchiale stavanu appressu à u fresco. Questu ùn hè micca surprised - a ghjente di quellu tempu era assai religiosa. Dopu à 4 anni, un terribbili terriblu succorsu, chì hà tombu parechji residenti di a cità è equalizate centosi d'edificazioni lucali. A casa nantu à u muru di quale era un fresco di Cristu, hè ancu culà. In ogni casu, u muru cù a stampa surviu. Naturmente, stu fattu scandalizatu a pupulazione, è a ghjente hà cunsideratu l'icona di miraculus, per ghjudicà chì a coincienza ùn hè micca succorsu in u mondu. Allora circa l'iconu custruì una capela petite.

In u 1687, a storia ripetì. Terre terrimoti terribili, u novu l'icona hè intacta. Naturalment, dopu à tali cunvivialità, l'autorità pruvate e custruì una chjesa è un monasteru.

A Purcaraccia

A prova di l'icona cun u terrimotu in u 1746 pruvucò una nova onda di religiosità in u paese, tradizione marchjava cun l'imatge di Cristu. À principiu era solu in Lima, ma pocu à pocu pressu a tradizione era aduttata da altre cresia peruviana. A prucissioni, da a strada, dura durata 24 ore è si mette annunse à l'intermediu di u vaghjimu. I partividi di l'avvenimentu sò sempre vistutu cù robes violeta. In modu, sta soluzione religiosa sia è a più grande in l'America Latina. U pianu legendariu hè nantu à l'altare, in u locu in ligna. A festa, a so copia hè stata missu in a strada.

Cumu ghjunghje?

Tra Piazza di Armas , u chjucu centru di Lima, è u monasteru di Las Nazarenas hè solu à 1 kilometre, chì pudete facilità sopra à 10-15 minuti. Segui Jirón de la Union, da turnure à circa ghjustu nantu à Jirón Huancavelica. Vaju dirittamenti finu à truvà e Nazarene à a sinistra. Per visitanti u monasteru hè apertu ghjornu da 6h00 a 12h00 è di 16h a 20h30.