Vitruvuli cù i so proprii

I vitrati ci feranu a vostra porta solenni, dà l'internu una unicità, l'eleganza è a cura. Sì i portaghji avete un inseritu di vetru, ma vulete invece per avè un pianu di culore, puderete pensate di fà un pannellu di vitrazzu cù i vostri mani, inveci di cumprà liste o cumanda in un attellu.

Allora, se pensate chì pudete fà, pudete aduprà a fabbricazione di vitra. Eppo vi aiutaraghju, uffrente, uffrente dui classi maestri nantu à a creazione di vinu macchina à vena.

I viticulturi videndu u vitru chì fatevi aduprà à a casa diventanu, unicu, postu chì ùn sarà micca un altru disegnu di nisun altru, è sò straordinarjament belli - postu tuttu, tuttu creatu da ellu stessu pari esse l'unicu travagliu bellu in u mondu. Ùn hè micca cusì?

Maestru-classi nantu à u vitruzzu di mani stessu

Cume facenu vidiri macchiati cù i vostri mani in casa per quessa ùn sò micca solu belle, ma ùn teme micca di umidità è micca esce? Prima, vi parlarà nantu à i materiali chì pudete necessità in u prucessu di fà un pannello di vitra.

Prima di tuttu, avete bisogna avè un sketch. Pudete ripiglià ochju nantu à carta opaca, o vede in Internet o altri fonti è scrivevi già finita.

In seguitu, avete bisognu di cumprà materie prima per scrive un patronu di contornu, chì simulerà e funzione entre l'elementi individuali di a finestra vitra. Per fà questu, utilizate una pintura spiciala speciale spiciale, è quarchi - una contour tape - tuttu ciò chì truverete in questa tenda di l'arti cusì chjamata. Ombra di u contellu pò esse assai diffirenti: copper, oru, argentu o ancu metallo nero.

Allora pudete piglià a vitra di a porta, chì serve cum'è a basa. Eppuru cum'è una basa per scrive un patronu di vitra, pudete aduprà ogni superficia dura, seasi un vasu o un vetru.

Ùn vi scurdate di cumprà l'elementu principalu di vitra - pintures e vernici. Quandu compra, vi cuntà, nantu à quella superficia appricà u disegnu - verticale o orizonte. À l'urdinazione, hè più faciule, per esempiu, perchè hè sbagliatu di sicuru, di spingi dilatati è di vernici dritti di u vetro. Per via, i vernici si usanu in casu vo vulete abbandunà u vetru più o più trasparenti.

Un dispenser di pittura hè ancu obligatu. Hà a forma di un cartaffiu finitu, perchè a causa di u fattu chì e tinghje sò a so tene, anu bisognu à esse dispunibule nantu à a basa, pruvatu à manighjà ancu in u cantu più agudo è hard-reach-reach.

U pannello di cume macchiatu №1

Eppo, avemu digià aduprà u primu tipu di vitra.

  1. Scegli a basa è sketch, pute u vetru nantu à u stencilu.
  2. Sketch l'outline di u ritrattu nantu à u vetru.
  3. Omegliamu u pittura.
  4. Pigliemu u panellu finitu in a porta. Bellezza, è solu!

U pannello di cume macchiatu №2

E avà avemu mòviri à u sicondu tipu di una finestra vitraviva in vitra.

  1. Sceglite alcuni obxettu in quale pudemu spicchjà una finestra vitrava u pittura.
  2. Crià una strada cun stencil. U prucessu hè quasi uguali cum'è in u casu di a prima finestra vitrata.
  3. Eccu, avemu aduprà a pintura.
  4. Fate a finishing touches.

Quandu si cumpiuse, vi saraghju maravigliati da quantu hà manghjatu, perchè a tecnica di creà un vitrughju vitrule di vitrughju hè assai simplice. Esperemu chì dopu avè studiu a nostra classa maestra, ùn avè micca tandu una quistione: cumu fà u vitrazzu cù i vostri mani. Tutte e fasi sò simuli è ùn significheghju micca à tuttu ciò chì deve esse un artista prufessiunale. A principal cosa hè l'imaginazione è a assiduità. E pulita ùn hè micca minatu. Bonu, bona furtuna per voi!