U Lac de Naivasha National Park


Nò parte pocu da a capitale di Kenya , hè un spaziu di uceanicu à u Naivasha, u territoriu chì hè u Parcu Naziunale di u Paese. U nome da a lingua Masai hè traduciutu cum'è "acqua tempura" - quì, veramente, quandu u ventu forte di u ventu accumente di colpu, un excitante s'arrivela, comparable à una tempesta in mare.

Più più nantu à u parcu

U reservoir hè à una altitudine di 1880 metri sopra u nivellu di u mari in a Gran Facultaria africana è hà un urdu volcanicu. A principiu di u XXu seculu, u lavu Naivasha assicurò completamente, ma qualchì unsi anni dopu, novu chinu d'acqua di acqua. I catene di guida indicanu un territoriu di 139 chilometri di chilometri, ma questu hè una figura cunvinzione, chì varieghja assai è dependa da a staghjoni chiuvuta. U Lacu Naivasha hà una prufundità di trenta metri è solu nantu à a costa pò esse menu sei.

L'acqua hè famosa per a so fauna ricca. Eccu alcuna più di 400 spezie d'occhi, chì hè un paradisu per l'ornitoloogichi è attrae assai turisteri di tutte e mondu. Stu fattu cumminatu cù belli paisaghji, hà purtatu à a creazione di u Parcu Naziunale in u territoriu di u Natale Naivasha.

U clima è struttura di u Parcu Naziunali

Siccome chì u lago Naivasha si trova à una altitudine di dui kilomitri nantu à u nivellu di u mari, ùn hè micca esse fatta. A staghjoni di ghjira dura da uttrovi à nuvembre è d'aprili à ghjugnu. À questu tempu, l'acqua hè spultu, è viaghjà un pocu più difficili (pudete falà da u piozzu di parechji volte à u ghjornu). In ghjiru à u lavu ùn sò in muntagna formati per vulcano estensi di u Grand Rift Valley, chì furnenu fontificatori di l'acqua. Eccu, ci sò boscuri equatoriale, acacia è palmera.

Crescent Island

U territoriu di u Parcu Lake Naivasha incù parechji insetti grande è petite, ma u più famoso di elle hè Crescent Island. Hè una furmazione volcanica è hè a forma di una luna mezzaluna. Ci hè un club nassi è una riserva naturali privata, chì hè cunsiderata cum'è u centru di a fauna. U territoriu di l'isula ùn hè micca assai grande, ma hè micca proibitu di muvimentu indipendentamente.

Cchiù curiosu : in l'isula di Crescent scorri parechje sceni da a famosa film "Da Africa". U direttore superiore hè Karen Blixen, chì stava sempre a so vita in Kenya è in onore chì u museu in Nairobi era fundatu dopu.

Habitanti di u parcu

Arrivatu à u Natale National Park di Naivasha, i visitori sò generalmente paghjanu un catamaranu è andonu in liri d'azeri è algae, induve parechji ghjunti. I guidai loca hà utile hà truvà abitati per i ghjunghje. Nidu à i paddle nantu à a barca, mentre chì facenu sonu speciali per attruverà l'attinzioni di i mamiferali. Annunziosità in respirazione sottu lampi sparghjini small fountains.

Observe a vita di i hippi pò esse di una distanza vicinu. Vanu in famìglie, è i turisteru spessu vedenu cumu l'adulti apparenza di i so babys. I hippopotamusi locali sò assai pacìfichi. Se ùn avete micca rumputu u so spaziu, ùn puderebbe micca vedutu solu per un bellu pezzu è acquistà cù u so modu di vita, ma ancu piglià l'impresa. Indubbiamenti, questu hè unu di i principali attraziati di u National Park Lake Naivasha. Inoltre, ci sò vintu un gran numaru di spezie d'uccelli, u numaru chì aumenta in u periodu di l'invernu d'uttrovi à marzu. Torna in a riserva ci sò ciucieri, civelli, cormoranti, ancu digià nutatu i pelicani majestuosu.

In i boschi di u Parcu Naziunale pudete alcuni si scopre bèudelli formidibuli, giraffe incantevuli, zebras graziosas, bugardi attraenti è numerosi paquetes di monos. U mondu di l'animali hè assai diversu, mentri ùn ci sò praticamenti micca predaturi quì, salvu e hyena chì vanu a caccia à notte è oculta da i visitatori. Ci hè ancu reptili in a forma di tortuglie.

L'orgogliu principali di u parcu hè u predatu africanu, l'ànghjulu di caccia calva (eagle di pesce). U chjosu di caccia ricurdeghja u rouru di un lione è face una impressione indelicabile nantu à i turisti. I currenti pigliate pezzi secchi cun elle è pianu chjode aghjunte l'attinzioni di un arme. Dopu questu, l'alimentariu hè ghjucatu in l'acqua è l'immagini d'u paese dopu. L'aquila hè un spécimenu pocu raru in natura, è in una cumminazione cù i trucchi chì anu fattu, grazia à guida è excursionist, hè unicu.

Alloghji in u Parcu Naziunale

U Lacu Naivasha hè un locu assai populari per esse ghjunghjenu in iammi, è ancu per a pesca, chì in l'acqui sia chjude. Diversi logdi còmbiti eranu eretti in questa durata di a custruzione di quale l'equilibru ecològicu hà osservatu. Pudete ancu a stari in campeghju. Puderete finisce in un stabilimentu:

In u norustu di u lago Naivasha hè a cità eponymous cun una infrastruttura sviluppata. Quì ci sò parechje hotele è ristorante induve i visitori sò offerte platti di a cucina di Kenya tradizionale è europea. In sti stabilimenti, i cocchi sempre preparanu manciari di pezzi freschi, verdura è frutti, chì sò purtati da una famiglia vicinu.

Cumu fà à u Natale Lake National Park?

Da a capitale di u Kenya, Nairobi , l'autobus van à u lavu, ma hè più piacevule per arrivà in caru. A distanza hè sola à 90 chilometri, è vicinu à u Parcu Naziunale sò signalati. A più bona volta di visità hè u periodu da Ghjinnaghju à Marcu, à settembre è uttrovi.