Cucumber «Masha F1»

A maiò parte di e persone chì cresce pepivanu, micca per a famiglia, ma di vendita, preferanu a pianta varietà autoniculate, a racolosa di u ripens prima di l'altri, ma à u stessu tempu, per chì a transportabilità hè bona. Malgradu un numeru abbastanza di varietà di cucumari cù e diverse caratteristiche, l'hibridu "Masha F1" hà statu assai populari cun vignaghjoli di verdura durante parechji anni.

Per capiscenu s'ellu si cunvene una variità, avete acquaghjate u so carattaristichi funziunanti è e crescità.

Pepino «Masha F1»: description

"Masha F1" hè unu di i primi hybridi autoniculate di u cucumber-gherkin, produttu da a cumpagnia Seminis. Hè diseatu per ponace in un invernamentu è a pianta aperta in u verbu di primavera. Cù un aumentu di a luz di ghjornu è una constant temperature di + 25 ° C, a pianta si sviluppa megliu, sviluppa forti è abbastanza aperta, chì facilita a cura è a racolta. In u vaghjimu, quandu l'illuminazione hè ridutta, i prublemi di fiori. A varietà hè resistente à e malatie, cum'è uleiu , cladosporium, cucumber mosaic virus, etc.

A pianta havi un tempu longu di fruttu, cusì u pruduzzione di cucumari Masha F1 hè altu. Cu cura suficientemente, 6-7 ovari sò furmati in ogni situ. Prima maturu è abbastanza amichevuli. A primu vindimu pò esse riunitu cù 38-40 ghjorni dopu à l'emergenza. I frutti sò stati brevi (circa 8 cm), forma cilindrica di u regulame, culore verdi scuru. A pelle di u cucumu hè densu è coperto cù i tuberkuli pronunziati cù spine piccule, a carne hè densu senza amarezza. Per ottene frutti standard di u culore scuru, hè necessariu fecundà cù magnesiu è potasio. U ciuvinu pò esse cunsumatu frescu, ma sopratuttu sò bè ​​per a transformazione, inclusi u salatura.

Cultivazione di cucumari di a varietà "Masha F1"

Per fà pianta cucumari eliscu una calda calidez è bonita è prutetta da u locu di ventu. I crescenu in tutti i lochi di terra, ma u megliu di tutti - in u lettuce, di a terra ricca à acidi è di l'humus. Sì a cascata in u spaziu sottu u cucumu ùn era micca mancu appiccicatu, in a primavera, prima di cultivà, a terra deve esse fecundata cù fugliale riparatu.

I primi cucumari sò assicurati da e piantini cultivati ​​à una temperatura di 20-25 ° C in un invernu o in casa. Plantate i pianti di a pianta in l'ultima semana di maghju, è coperlle cù film si ne necessariu.

Sempri di e cipolle di pepino "Masha F1" ponu ancu esse direttamente in u sforzu apertu à una prufundità di 2 cm, accuminciannu da u mezzu di maghju, postu chì in una tempura à una prufundità sopra à 15 ° C i zoni sferenze beni.

In l'absenza di i ghjàlli, durante a seconda settimana di ghjugnu, i rimuli sò dilicati. A temperatura ottima per u sviluppu di e piante hè di 20-25 ° C.

À u cultivo verticale è 1 m 2 à pianta 3 pianti, è à u horizontal - 4-5.

I Coperzioni per a piantazione di pepini in a sera:

I tarritorii di l'applicazioni fertilizante deve esse agituciutu sicondu u tipu di terra è u so esplicimentu.

E crescenu di crescenu averebbe pulitizà ogni ghjornu, senza chì u so crescente, chì impediscenu u sviluppu di novi ovari. A cugliera sistematicu cumprendi u crescenu di e piante. I frutti sianu chjusi in bè cù cura per ùn disturbà a pusizione di u focu è micca dannà a pianta è i so radichi.

U pusteru addiventatu di l'hibridu "Masha F1" vi ricchezza u to table cù i primi vitamini in l'estiu, è in l'inguernu anu spertu di salitu è ​​marinatu.