Quandu a pianta tulipani in u vaghjimu?

Se i tulipani si sò piantati in u vaghjimu, in a primavera, anu da pudè admirar e boni piani. Per fà questu, hè solu bisognu di sapè cumu di u travagliu per esse fatti per fà vivere è patate l'acqui di l'invintu. Un agricultore sapiente hè facilmente identificatu quandu ellu apreva quandu impriò i piatti bulbusi. U novu cumportarà dinò in a primavera , è u maestru cumandante in settembre.

Quandu si pusarà i tuberi di tulipani in a caduta?

Sapemu di quandu a pianta tulipani in u vaghjimu, cumu fà di cura di elle, sò a basa per ottene un santu di fiore, coperto tutale di belli fiori. Quandu ùn anu micca osservatu normi semprici, i consegwenzi seranu tristi. A primu cunnizzione hè a scelta di u tempu òttimu di u sembra. Se u travagliu hè postatu per un sulu parechji ghjorni, allura i lampadini sò ingranulati, pudè. Se a furtuna sorri ancu u vulintà, ma i prudutti saranu tardi è ùn saranu micca boni.

Perchè hè cusì impurtante di pianta tulipani in u castagnu? Perchè in tempu d'invernu in i bombe, una furmazione hè furmata, nantu à quale un bon crescenu di culori dipende. In u selvagiu, u so ciarpi scegliate ghjechjata finu à u scappu. U tempu di piantà tulipani in u vaghjimu ùn hè micca limitatu. Questu pò esse fattu ancu in l'invernu, quandu u moulaghjolu hè cupartu di neve. Solu in questu casu u lettu di fugliale hè necessariu ammucatu sutta l'azella, foglie seca è assai parechji ogetti. Allora i fiori ùn fate micca.

Sfortunatamente, hè impossibili di diri, sicuru chì i tulipani ponu esse pianificatu in u castagnu, i pruduttori di fugliali ùn ponu micca. Piuttostu pricisamenti, si sò micca missu u momentu right. Hè ancu un periodu quandu a temperatura di u tarrenu hè di +8 à -10 ° C. Sicondu parechji observazioni, questu avvene in u XX di settembre o di prima settembre.

Cusì, u tempu di piantazione ùn hà micca alcune claramente. Perchè, per ùn esse micca sbagliati, i lamperi sò colpi in a terra quandu a so temperatura ùn hè micca menu di + 10 ° C.

Funzioni di u sbarcu di tulipani

Puderà esse prudutti prudutti di u piantaggiu di tulipani è acquite belle fiori, aderiscenu a tali règuli:

  1. Hè impurtante per cunsiderà cumu si prisentanu e fiori di e fiori, è quale a distanza per osservà trà elli. Optimum hè a prufundità, chì hè ugguali à trè diametri di un focu. I futuri tulipani sò di 10 cm sfarenti. Intra i fila si osserva una distanza di 25 cm.
  2. In u travagliu di giardinu deve esse escluditu a possibbiltà di danni à u sistema radicali.
  3. Hè impurtante selezziunate u locu per i letti. Ci sarà assai lumini, è a superficia di u pianu deve esse livellu. Bulbi di tulipanu ùn vippianu micca tollerà a terra cù posti, chì sò sempre wet. In l'absenza di capelli fini ùn pò micca apre un longu tempu. U tarrenu in u lettu deve esse solitu è ​​brutturi.
  4. U situ dedicatu à i fiori, hè necessariu di cavallu è fertilizate. I travagli preparatori accettate u travagliu di piantazione. Hè postu in a neve per a notte. È in a mattina smurzà una solu suluzione di potassiu è un agent antifungali.
  5. Prima di cultivà e piante hè stata ordenata. Per i bombe magnifichi preparanu un postu in u centru.
  6. A piantazioni devi esse assicurati contra e parsoni è i friddi di l'inguernu. Da i frostati sò stati paglia, i foglie d'arburi, chì cuprìanu a pianta. I prudutti chì si ponenu per prutezzione di i fiori da iffricciarii è altri fattori sfavugati puderanu aduprà a quantità di corpi fiore di u prossimu annu.

In casu à qualchissia volte viaghjariu millenarii, quandu a pianta tulipani in u vaghjimu, sincerà a risposta "maiò". Questu hè dovutu à u fattu chì l'u tempu ottimali per a reculazione di e bulbe hè di u fine di ghjugnu à a fine di u lugliu. Questu hè fatta fine cù u chjaru chì tocca e foglie, è a fucsia torna lustru bruna. Ci hè un modu pruvatu per stabilisce u sviluppu di e bulbi. Hè necessariu aghjustà a punta di u troncu cun un anellu. Se pudete fà questu senza difficultà, allura a pianta pò esse excavata.

A definizione curretta di u tempu chì avete bisognu di pianta tulipani in u castagnu, aiutà à aiutà plantas bè è bellissima.