Cumu trasplante u currant in u casu à una nova piazza?

Parechji vitturi di l'estivi cumincianu à riimplica pianta prima di u friddu Questu hè appiicatu à l'arbureti è l'frutti. Questa sottu tocca à a quistione di cumu per transplantà u currant in u casamentu, è cunzidi stu prucessu in e fasi.

Quandu si cambiassi a grosta negra in cascata?

Truvate una risposta senza dubbbu à a quistione per sapè chì si pò trasplantà l'arbureti di curranti in u vaghjimu, serà difficiule perchè parechje opinioni entre ghjardinari. Certi susteni chì u trasplante hè permissibili solu in a primavera, in particulari per e variità caru. L'altri argumentanu chì l'arburete si neveranu perfettamente dopu à cambià i posti. Se ci parli di qualità negra, trasfirmaranu perfettamenti in u principiu è in fine in u vaghjimu. Ma hè impurtante trasplantà a grosta bianca in l'oghje prima di l'iniziu di fretu, cum'è a so puntu di survival hè assai più bassa.

A risposta à a quistione, quandu si sfondate u currantu nìuru, serà a prevezione di u tempu in casca. Hè impurtante di fà tuttu u travagliu circa un mesi prima chì a marca zero in u termometru hè permanente. Ci hè una altra parolla: trasfurmintà in u locu cungiatu hè preferibile, postu chì u scossa in l'arbulu serà minimu. Pruvinendu da a primavera, u sviluppu è u sviluppu accelerà rapidamente.

Cumu trasplante u currant in u castagnu?

Prima di trasplantà u grosene in a caduta in un novu locu, deve esse bellu correfici. A palora "corremente" si deve esse cumpresu cum'è un situ chì hà da scuntrà i cumplimenti:

Cambiammu u situ per u trasplante è cumincià à preparalli. A preparazione compone di aghjunghje humus, superfosfati è fustu di lignu. U primu ingredientu hà da pocu aduprà, è migliurà e pruprietà di u locu, u sicondu dui darà un bon començatu.

Per un criazioni bonu, l'arburu precisa un spaziu, trà i veci si deve esse almenu 150 cm. Questa hè ancu una misura addiziale di a massa di a currant. È, finarmenti, a prufonda pratica di a fossa. Perchè l'arbulu in currantà assai ùn hè micca necessariu, ma cun sapori sò cunsigliati per cavu circa 60 cm. Questu permetterà u sviluppu di e razzi linali latini, è saranu a principal fonte di nutrimentu.