Bosnie-Herzégovine - Turismu

Dapoi u 1996, u turismu in Bosnia-Herzégovine hà attivatu sviluppatu, hà diventatu una parte impurtante di l'economia di u paese. U paisaghju di u territoriu hè un grande contribuzione per u sviluppu di u destinazione turistica. Finu à u 2000, u criscinu annuali di i turisti era 24%. In u 2010, a capitale di Bosnie-Herzégovine, Sarajevo, era unu di e top ten città per visità. Hè aure di dì, oghje Bosnia hè unu di i paesi turìstichi più frequenti.

U paese vi offre u turismu per ogni gustu - da ski à mare. Un paese comparativmente chjuccu prupone i so invitati, in più di una vacanze trivia - excursioni, vacanze di spiaggia , è ancu esotico, chì vi portanu assai piacè. Hè guasgiata di rafting, caccia, sciare, observendu animali in l'ambiente naturali è assai più.

Turismu mari

Bosnia Herzegovina hè lavata da u Mari Adriàticu. L'acqua di mare è l'internhezza di l'acque di san marina anu annullendu e massi di i turisti chì vulianu sullivazione di u mari caldu. L'unicu modu da a costa di u mari hè Neum . Questa hè una citta antica, chì fù scrittu prima in u 533, ma cum'è un spiaggiu marinu hè cunnisciutu solu in a fine di u XXu seculu. U mari hè caldu, senza i currenti u olii periculosi. Hè stata facilitata da e numerosi muntagni chì prutegranu a superficia di u mare da i venti è a penisula di Peljesac, chì prutesta a baia in Neuma da i venti mari. Neum hè un grandore postu per una festa di famiglia.

A durata di a costa hè 24 chilomitri, a maiuranza, e tutte e scogli sò sbucciati cun culori, ma ci sò posti cù sabbia. U locu di u maritu di u Bosnius offre una larga scena d'intrattenimentu: diving, parasailing, ski aquatic, marì passi è cusì.

Ùn hè bisognu di vultà à l'hotel o à a villa, se vulete, pudete rentà un appartamentu o una parte di a casa da i residenti lucali. Ci hè un prezzu più prezzu, è per parechje pò pare più attrattivi.

Turismu invernali

Pratu di u 90% di u territoriu di Bosnie-Herzégovine hè cupartu da a muntagna, cusì u turismu in u paese hè sviluppatu à una stima envidiable. U centru di u turismu invernu in Bosnia hè l'esqui di montagna è u snowboard. I stazioni di ski più famosa sò quelli chì averebbe più vicinu à Sarajevo - Yakhorina , Igman è Belashnica.

Yakhorina hè un locu locu, postu chì in 1984 i XIV ghjovanu Olimpichi di Ghjuventu sò stati quì. Ma se parlemu di i modi muderni di stu locu, Yakhorin hè un postu meraviglie di salute, chì à u quale hè u Parcu Naziunale, ruvelli medievali, caves in più, è assai più.

Hè igualment popular sò ancu Blidinje, Vlašić, Kupres e Kozar. Ci hè micca parechji turisti, cum'è in a vicinanza di Sarajevo, è i percorsu ùn sò micca cusì difficili. Dunque, questi posti sò ideali per i principianti.

Tourism SPA

A ricchezza di natura in Bosnie-Herzégovine hè manifestada solu in a so bellezza, ma dinò in termichi termali è minerali chì cuntribuiscenu à u sviluppu di spa turismu. Oghje hè assai moda! Inoltre, tali vacanze serà utile per tutti.

A bellezza di i resorts spa resu in u fattu chì sò lucalmente in cità chjuccasi, in u core di a natura salvatica. U cumpagnu di sta spaziu di resorts: per migliurà, rilassate è dà l'oppurtunità di stari cù a natura unu unu. In u casu di Bosnia, avete a pussibilità di sempre esse inspiratu da a bella natura di u paese, seranu assuciatu da muntagni è muntagni.

U più spa famusu spa bosnus è u Bath-Vruchitsa. Eccu u più grande centru medico è turisticu in u paese, chì offre a salute è parechji prucessi di spa o una conferenza in a natura pittoresca. Agree, vai per un'algò avvene impurtante in such amazing beautiful places, induve hè più piacevule ca in una cità polvorienta è belliante.

Inoltre à u resort spa pò esse attribuita à Ilijah, chì era incredibile popular durante l'era soviètica. Ma oghje ùn ha micca perditatu a so rilevanza. À una altitudine di 500-700 metri sopra u nivellu di u mari, in u bacinu di Sarajevo-campu, era stallatu un locu balneoclimaticu.

Atra i turisti cù eau termale da +32 à +57.6 gradi. Hà una compulsa chimica unica, è in cumminazione cù u fogliu sulfudu di suleddu, dichjarazione hè stata di travaglià maraviglii. Inoltre, Ijde hè circundatu di i pittoresques chute d'Igman, chì a bellezza di chì ùn pò micca micca lasciate micca indiferente.

ECO-turismu

Se vulete sentà tutti i piacè di ecoturismu à u più, pudete avè bisognu di visità à Bosnie. Ghjè quì chì vi cuntene à u sensu di u geotuttu è l'etnotourismu. Accumenza cù a Riserva Paese Hutovo Blato. Stu locu attrae l'attinzioni di un gran numaru d'aus, cusì u Cunsigliu Internaziunale hà includeu in a lista di i lugares impurtanti più nattivi per l'acelli. A diversità di l'uci hè improbabile di truvà in altre riserve.

Turismo cultural

U turismu culturale hè ben sviluppatu in tutte e parte di Bosnia. In u territoriu di u statu, parechji monasteri, u patrimoniu culturale, trova archeologica è, per consegnu, musei. U paese hà cunservatu i monumenti spirituali di u Cristianesimu, l'Islam è u Judaismu. I boschi rispettanu à i pagani, perchè e gloria è i monumenti sò tutte e sustene da u statu.

U turismu culturale di Bosnie hè cusì diverse chì ancu una ruvina medievale si pò esse visitatu s'ellu vulete. Ovu hè praticamente un museu apertu, hè un settore di casas antichi chì sò stati situati in piste di muntagna. Per andà in l' Egg , pari chì si move in u tempu - carru strade, pareti di fortezza è abitazioni di sta murta sta locu magicu.

Pudete ancu visità u Museo Nazionale di Bosnia , chì hà cullatu tutti l'artifacti più preziosi. Inoltre, u bastimentu stessu di u museu hè un patrimoniu culturale, cum'è a custruzzione di u fini di u seculu XIX. No interessante interessante hè di visità a vecchia cità di Mostar , chì hè perfetta prestu à i nostri ghjorni. Nò parte pocu hè un attrattu naturali - Cascata di Kravice .

À esse in Bosnia-Erzegovina ùn pudete aiutà à visità u latinu anticu ponte , induve l'avvene chì guidò à a Prima Guerra Munniali hà fattu u locu. Dopu avè visitatu u vostru sughjornu a tragedia di quelli avvenimenti in una manera sana nova. Inoltre, u ponte conservò a so apigna originale, per quessa, in u stessu hè un valore architecturale.

I boni boschi è ricordi boschi sò vindutu nantu à l'area di vendita in Sarajevo - Marcala . Centu seculi, stu locu havi ncuntratu tradituri è cumposti di tutti i Balcani. Quì pudete cumprà una robba artighjina, tessili, documenti lucali è assai più.