Sarajevo

Sarajevo hè a capitale di Bosnie-Herzégovine . A cità hè famosa per a so diversità religiosa tradiziunale - rapprisentanti di u Catolicismu, l'Islam è l'Ortodoxu per parechji seculi vennu cunviamente è observe a tradizione di una nazione. Sarajevo s'hè ripetitu in una scena di avvenimenti mundiale, chì a fai incredibbilmente interessanti.

Dove si trova Sarajevo?

Sarajevo si trova in u bacinu intermontane, chì hè divisu in dui semi per u fiume Milyatka. Curiosamente, à u cuntestu di assai altri capitali, si trova in u stessu centru di Bosnie, chì hà una forma triangulare. Dunque è abbastanza sèmplice di truvà Sarajevo nantu à un carte. Un altra fattura geugrafica hè chì in u nordu sudu di a cità hè aggradata da a so prima parte - hè a Fonte-Sarajevo. A data, stu territoriu appartene a Republica Srpska.

Infurmazioni ghjugna

Sarajevo hè u centru puliticu, ecunomicu è culturale di u paese. A cità hà un centru stòricu, chì appartene à i vechji custruttori di u XVI - vechju XX. In u 1462, in u situ di i picculi assicculi, i Turchi fundaru a Bosna-Saray, chì da a mità di u 17u seculu era u centru amministrativu di e putenzi. Questa hè a storia di Sarajevo. Dende 1945 a cità hè a capitali di Bosnie-Herzégovine.

In cunnessione cù u fattu chì Sarajevo hà sorpresu cù a diversità di e religione professatu, quì sò i residenzi di u capu di i Musulmani di Bosnie, u Metropolitanu di a Chiesa Ortodoxa Serbea è u Cattolicu Cattolicu di a Archidiocese di Vrkhbosny. Ciò chì confirma a tolleranza di i bosnii in a materia di a religione.

U tempu di Sarajevo devenu u tempu di l'annu. A maiò parte di a precipitazione cascata in l'estiu, particularmente u chjetu di lugliu. A temperatura mediu in l'invernu hè 4 ° C, in primavera - + 15 ° C, in veranu - +24 ° C, in u vaghjimu - +15 ° C.

Ogni annu più di 300 mila turisti visitanu Sarajevo, circa u 85% di elli sò stati tedeschi, italiani, serbi, croati è turchi. A mediu, u turista vene di a cità per trè ghjorni.

Hotel è ristorante

Sarajevo hè u principal centru culturale di u paese, per quessa sempre ci sò assai turisti quì. In a cità sò più di 75 hotel è quasi 70 postu di residenza temporale. Ci hè molti più ristoranti è bars menu - 2674 ristorante è bars di diversi livelli.

Parlendu di u costu di a vita in l'ospiti, hè avà vaghjimu d'avè nutatu chì a maiò parte di l'alberghi in Sarajevo possu dui o trè stile. L'alloghji in elli costanu circa 50 USD. per un ghjornu. Se vulete un appartamentu più luxuroso, apparinate à mette in dui o ancu trè volte più: una stanza di quattru stanza - 80-100 cu, cinque stelle - 120-150 cu.

Quandu a pianificà un budget budget, hè assai impurtante sapè quantu u costu di un cafe o ristorante costarà. Perchè ci sò assai cafes è ristoranti in a cità, i prezzi fussinu pocu diffirenti, ma di medità unu deve aspittà chì un pranzu per una persona vi vi costu $ 10-25.

A voir à Sarajevo?

A cità di Sarajevo hà assai attraversu . A cità hè circundatu di colti boscati, chì sò quattru muntagni supremu. U più altu di elli hè Treskavica, a so alte hè 2088 metri, è a valuta hè Trebekovich, l'altura hè 1627. Quattru muntagnoli - Bjelasnik, Yakhorina, Trebevich è Igman, anu intervenitu à a realizazione di i Jochi Ulìmpici.

In Sarajevo hè u Museu Nazionale di Bosnie-Herzégovine . Doppu à u fattu chì a cità hè questu di parechje religione, u museu pò exhibe cunferenzi di culte è eranu. I saluti sorpresa cù u so cuntrastu, è l'uggetti sò numarose.

Ci sò sei musei in a capitale, trà elle ùn hè u museu di a cultura di u Ghjudeu è u museu di l'arte moderna Ars Aevi. I esistenzi più preziosi sò in u museu di Burst of Bezistan a ricerca archeologica. Eccu l'articuli più ricchi chì spedirevanu visitori à a storia multifascale di Bosnie-Herzégovine.

In più di i posti evidenti, ci sò altre interessante postu chì vi vede. Per esempiu, a Meschia Imperiale hè u centru spirituale di Bosnie. U tempiu era custruttu in u 1462, ma era prestu distruttu durante a guerra. In u 1527, u bastimentu hè stata riaghjera sana è acquistate una forma chì ha survitivatu à u ghjornu oghje.

Assicurativamente contru à un temple un miraculare interessante hè a Zona di cummerciale "Bar-charshiya". U marcatu anticu, chì hà cunservatu i tradizioni di u cummerciu, dà una oppurtunità di sentu u sapori vera orientali. Sù quandu vai in a porta principale di u bazar, puderete sferisce immediatamente chì avete scumpatu l'età in una màquina di tempu. Antichi rostuli stampati, bè prudutti di i mani in u stilu naziunale, i travaglii chì sò sgualati da tecnulugii tradiziunali di fabricà tessili, robbi, piatti, ornamenti è assai più. Ma u più impurtante hè u cummerciale, i so gestiti, a manera di trattà cù i clienti. Cumprate qualcosa in questu vendita hè cumparendu à una attrazione, un analogu di quale ùn truvate micca. À i «Bar-Bugs», i clientni sò trattati cun un cafe aromaticu deliciousu è offerte pruvate platti naziunale da carne o pasticcini.

Ci sò parechji spazii in Sarajevo, una di elle hè Bashcharshy . A so peculiarità hè una antica fontana di lignu creata in u 1753. Sembra chì u lignu è l'acqua ùn ponu esse dispunìbbe una grande parte di quasi 300 anni. Ma l'architettu Mehmed-Pasha Kukavitsa hà criatu un miraculu, chì piace l'ochju per decende di generazioni.

Serà igualment interessante per vede a grande mezchezza in a regione, custruita finu à u XV sèculu - a mezquita Begov-Jamiya . Hè u più grande in a regione. U sicondu tempiu chì prupone tremulu in u cori di i musulmani hè Tsareva-Jamiya . Vicinu hè una antica fortizza turca cù dotze torretti. A mezquette stessu hè a più majesta è visitata.

Si viaghja à Sarajevo è l'area circundante, vale per visità u Ponte Latin , chì hè un simbulu di a capitale. Legendary hà fattu un eventu chì succorsu in l'agostu 1914 - in u ponte, u erger Ferdinand fu ammazzatu.

Trasportu in Sarajevo

In Sarajevo ùn ci hè scatto in trasportu publicu. A strada, era in questa cità chì i primi trams di l'Austria-Ungheria vìnnianu iniziati, stu successu hà fattu u 1875. Inoltre, carri è busus reguli regularmente in i strade di a cità. U prezzu di u bigliettu hè listessu per tutti i modi di trasportu - 0.80 USD. Se cumprate un bigliettu da u mutore, è micca in un quioscru di strada, tandu ti costu 10 centesimi più. Cumu pudete cumprà una carta di viaghju per un ghjornu, u prezzu hè di $ 2.5.

Se vulete piglià un taxi, ùn eseguite micca di piglià un carte di a cità cù voi, perchè stu tipu di trasportu ùn hè micca populari è parechje metteranu ùn simpete micca i chjappi. Ghjè à u centru storicu di a cità, cuntene un caminu, ùn sò micca mancu spedizione. Ma ùn sò micca necessariu quì, caminendu per strade strade, vi riceverete più piacevule ca quandu anu vistutu à u vetru.

Cumu ghjunghje?

L'Airport di Sarajevo hè 6 km da a cità. Pigliò i piani di parechje capitali d'Europa, è dinò da Mosca è San Petesburgo. A causa di u fattu chì in i vacanze d'annu l'influssu di i turisti aumenta, i voce charter à u celu.

Molti hotelu anu un spedinu di trasporti, perchè ùn hai micca bisognu di passà i vostri soldi per arrivà à u locu. Ma se u vostru hotel ùn ùn vi micca uttinutu un servizio similar, pudemu avè cunsigliatu per piglià un taxi, hà custatu circa 5 cu.