Area di i pueta


In u sudu di Bosnie-Herzégovine hè a cità di trè religioni - Trebinje . In questa città sorprendente è contruversu hè un interessante postu chì nisun turista ùn permette passà - hè a Scola di Poeti.

Infurmazioni ghjugna

Trebinje hè una citta ville, a direzzione turistica in u quale hà sviluppatu principarmenti in u patrimoniu storicu è culturale. Questi include a famosa Scola Poeta, situata in u centru di a cità. Hè vicinu à u museu di Lore locale, a chapelle è i mura di a furtizza. In u quatru "live" di settiche di l'arbureti di cent'anni di centu anni, i so vaste curone amu occupa turisti da u sole scorching. A strada, hè trà elli hè u famosu cafe bosnese "Platani", chì hà avutu u so nome daveru d'issi arburi. Sta istituzione durante l'esistenza di Iugoslavia era famosa per u so grande tamantu. U so spaziu di u veranu pò accade cù più di 100 turisti. I toli sò situati à prossima di i putenti tronchi di pianta, chì dà stu locu un ambiente cusì speziale.

Ma u rolu principali di a Piazza di Poeti hè sempre datu à u monuments à Jovan Dučić - un poeta è di diplomaticu svedese chì hè natu in Trebinje. In più, era u fundatore di u gruppu serbu "Narodna Oborona", chì difendenu l'interessi naziunali di i serbi in a prima parte di u seculu passatu. L'urganizazione era cunsacratu à i so populu chì avianu ancu una formazione armata. Duchich hè un héroe naziunali è un simbulu di poesia muderna ucraina. No menu rispettu per ellu hè applicatu in u territoriu di Serbia.

Oghje, l'area di i pueta cumpldi un rolu impurtante in a vita culturale di a cità. Ci sò parechji festività - da a musica à a puisia. E, sicuru, unni hè questu ùn hè micca quì per riunite i ghjovani poeti per sparghje i so primi passeti creativi.

Induve hè situatu?

A piazza di i pueta hè in u centru di a cità, vicinu à u Park Gradski Park. A Catedrale Cattolica Katedrala rođenja Blažene Djevice Marije pò ancu esse funzionu. Ùn ci sò stati vicini, ma vicinu à a chiazza, ci hè a strada M20.