A Cattedrale di Stavanger


Malgradu a distanza è u clima fermu, u Norvège annu solu avè acquistatu popularità trà i turisti straneri chì sènninu à godiri l'ambienti misteriosi di glaciari è cascate, vedere i fabulosi luci nordici è e muntagne serena. U paisanu chjassi atrae i visitori di tutte i mondu ùn sò micca solu cù tesori naturali stupendenti, ma ancu cun una cultura unica, a scuperta di quale serà una veru aventura. Trà l' attrazioni architettoniali principali di a Norvegia , a cattidrali di Stavanger, una antica cresia, una di a più antica nantu à u territoriu di l'statu, meritava una attenzione particulari.

Fondo historique

A cattidrali di Stavanger (nome alternativu - Stavanger Cathedral) hè unu di e trè i chiesi più antichi in Norvegia. Hè statu custruitu, secondu i circunscerenti, in u primu sèculu XII. nantu à u situ di una iglesia antica in a parti cintrali di una di e cità più grande di u paese d'oghje, in onore di quale fù chjamatu dopu. U fundatore di a chjesa hè Sigurd I Crusader - u regnu di Norvegia in 1103-1130.

Un fattu interessante: ùn hè micca sicuru ciò chì appare prima - una cità o un templu - ma a maiò parte di i cienti sò inclinati à pinsà chì in principiu a cathédrale Stavanger hè stata fatta in un picculu paese di pisci chì hà ricivutu l'estatutu di a cità solu 20 anni dopu, in 1125.

Struttura di u tempiu

A cattedrale di Stavanger hè una basilica di trè nave, esecutata in u tradizionale standard Norman, e caratteristiche caratteristiche chì sò larga columne è un finestru stretta chì ùn permettenu micca molle chjamu.

A principiu di u XIII seculu. Stavanger hè quasi svinutu à u focu, è u sacru principali di a cità era malatu. À u tempu, u tempiu era restituitu parziale, è nantu à a parti orientale di a facade fossate duie torres di stile gòtica, chì ùn solu sò solu perfetti in a vista generale di a catedrale, ma dinò l'aiutu à rifletta l'architettura di quellu tempu.

Un grandu interessu per i turisti hè l'interni di a Cattidrali di Stavanger. Dopu à u focu, u tempiu era riabilitatu varias veces: in u 1650 Andrew Smith hà custruitu un pulpitu, è in u 1957 l'avanti anu eranu rimpiazzati da novi (vitrostichi) - u travagliu di Victor Sparr. A relicità principali di a chjesa hè a relics of the patron saint of the church - Saint Svitina.

Vicinu hè un lavu, vicinu à quali sò boni boni, duv'è pudete rilassate è sia solu cù i vostri pinsamenti.

Cumu ghjunghje à u tèmpiu?

Questu a Cattidrali di Stavanger hè abbastanza simplice: