Pruibitu di a cità in Pekín

In a capitale di a Cina, Pekin hè stata Gugun - Storia Proibita, chì ghjè cumunmente chjamata. Hè un di i cumenti più belli è tecnologichi di u palazzu anticu à u mondu. Questu edifiziu, chì, senza dubbitu, hè unicu, era custruitu principarmenti di lignu. L'apparizione di questu edifiziu si mantene in tuttu tutte e tradizione architetturale in quantu in questa era. A majestic Purple Forbidden City (Zijincheng), chì si trova in Peking, simplicemente cunquista majesty di e forme è perfezione architetturale. Stu locu era veramente dignu di i grandi imperatori chinesi, l'ultimu di quale hà vicinu in u 1912. Gugong à u mumentu hè una veru perla di a cultura antica chinesa. Avà hè un museu, chì hè stata cumpresa cù l'iniziativa di l'UNESCO da un registru unicu di u patrimoniu culturale di u mondu. U principiu di a custruzzione di stu munimentu culturalu principiatu in u 1406. A custruzzione hè stata iniziata da u mpiraturi Zhu Di, durò finu à 14 anni. Dopu, era da quì chì u guvernu hà rignatu l'imperatori per tutti 500 anni! L'aria di a cità veduta supera 720 000 km². A so longa da u nordu à u sud è 1000 metri, da u punenti à u livante - 800 metri. Stu locu hè tutta di prutezzione: hè circundatu da parechje 10 metri d'altitudine, è altru hè circundatu da un fossa di 50 metri è chinu d'acqua.

Storia di a cità prutita

Stu complexu palazzu di maghrebighjate tamantu 8707 camere, anche pò esse ghjudicatu da a legenda chì ci era più di 9999. A custruzzione di stu complexu implicava più di 1 000 000 constructori è da a più petite - 100 000 specialista prima di perfetti differenti. I più pruduttori, carpinteri, artisti, carversi di petra da tuttu u Cina participonu à a custruzione colosale. L'intrata à stu granditu cumplessu hè da a piazza Tiananmen (Porta di Calm). Stu nomu hè dovutu a dispunibilità di l'accessu limitatu à i residenti di l'altri paesi, perchè finu à u XIX seculu, a pierna di u stranieri ùn andà micca quì. Solu cù a catturata di Pikin in u 1900 (à a Paese insurgenza di u Boxing) i primi Europei è americani pudavianu visitaru stu misteru u majestu cumplessu di palazzo. Ogni oghje tutti i turisti anu sapendu chì a cità Forbidden hè in Peking.

Particularità interessanti di a cità Forbiduta

A decisione architetturale di u complexe di palazzi ùn ponu micca chjamatu tipicu. U complechitu sanu ùn pò micca truvà una chimney sola, perchè iniziale u sistema di spaziu di scaldale hè struitu in modu cusì cumu per passassi sottu u pianu di l'edificazioni. I fonti di u calore si stanu trovanu longu e fruntiere di e custruzzioni, à quale sò furnuti i chjusi di u calenzami sottumacqua, a través da quale u calore intrinu in u palazzu. Per u calduzzu, hè stata utilizata un carbone speciale, chì ùn deve micca da fumà è l'olfattu durante a fumigazione, è u disignu di u brasru hè stata equipada di tappi speciali chì hà eliminatu solu u libru accidinente di ardenti ardenti. Stu sistema calevale era ecunòmicu è ecològicu in quellu tempu, ma hà avutu una cura particulari à a salvezza di u incaricamentu di u cumplessu, perchè era casi tutta di boscera.

Gugun in i nostri ghjorni

Dopu à l'ultimu emperadoru di a dinastia Qin fù scacciata da u palazzu da i suldati di u General Feng Yuxiang, un museu hè stata postu quì chì ùn anu micca analogi in u mondu. I so artefatti sò (è anu sempre) una cullizzioni magnifica, cullata per l'imperadori rimanente per i devi di u regnu di u seculu. In l'exposizione sò più di 1 170 000 exhibiti unichi chì anu un grande valuru storicu. Dopu a captura di u palazzu, un inventariu era tenutu, dopu u museu fù apertu, chì hè simbulicamenti chjamatu "L'Anticu Palazzu di l'Imperaturi".

Ogni pittore di i maraviglii di Pechino hè u Tempiu di u celu .