Turinu - attraversu

À u bellu fondo di l'alpi, nantu à u bagnu di u fiumu Pau, Turinu si trova, assai interessante per visità a cità italiana. A prima capitale di l'Italia hè a Turinu, assai ricca in mirche: palazzi, musei è e chiese. È ancu di questu, pudete tastate cunghje cusì diliziu cù u chocolate di Dandong è i vini lucali.

Cumpiuta ciò chì vede, andendu in Turinu.

Piazza, Castello, Turin

A piazza principale di Turinu hè a Place Castello (Piazza Castello), perchè era quì chì a vita di a cità hà principiatu in l'era romana. In queste chiazza i più impurtanti edifizii di a cità surtenu, i strade principali si cogliri i so posti, è in u centru di u palazzu di Madama s'arrivela. A maiò parte di tutti i percorsi di a scursioni accumincianu cun ellu.

Musei di Turinu

U veru sìmbulu di Turinu hè u più altu di l'Italia, fatta da manu a stonework - Mole Antonelliana o a torra di Passioni, custruita in u 1889. In più di e prugrammi visualizazioni, da unni pudete vede a cità sana com'è in u palmu di a manu, i turistici sò attrae ancu à u museu di u cinema Turinu, fundatu in u 1996, ciò chì l'acquette a historia di u grande cinema.

Cumu divutu avà, in u cori di a quadru principale di Turinu hè u palazzu di Madama. Stu palazzu, cunnisciutu com'è struttura di dui stati, hè stata, du duie fachadas differenti, chì accende u Museu di l'Arte Antica. Nant'à i quattru pirtivi di u museu pudete vede una cullizzioni di antichità antichi (urni etruschi, vasos grechi, bronzo, ivori, ceramica, vetru, tessili è peddi preziosi), una cullizzioni di pittura in u quale hè u famusu "U Portrait di l'omu" da Antonello da Messina.

Museu egizianu di Turinu

In u centru di Torino in u palazzu di u XVIII seculu hè u sicondu museu più grande in Egittu. Visitu à u museu, andarete in u mondu di l'Eggittu, pudete vede u papiru Turin (o canon royal), papiru di i minori d'oru, tumba intarrata di l'architettu Kha è a so mòglia Merit, è di u rocca di l'Eliseu.

Cattedrale di San Giovanni Battista è a Capilla di u Santu Sudariu di Turinu

L'attrazioni turistica più famosa è dubbitosa di Turinu - Torra Sudariu - hè in a cappella di a Cattidrali di San Giuvanni Battista, custruitu in 1498 per a gloria di u patronu celestone di a cità. In tuttu l'annu, i peregrins di tuttu u mondu venenu à vede u sudestu chì, secondu a legenda, era impannillata da Ghjesù Cristu trascitatu da a croce.

À i pianu inferni di a cattidrali hè abbreti per visità u "Museo d'Arte Sacra".

Chjesa di San Lorenzo

Questa chjesa, situata nantu à a Place Castello, hè cunzidiratu a più bella di Turinu, anche si face fora com'è un edificu ordinariu, ma in ellu hà u decoru più riccu. Dà un edificu ordinariu, sta chjesa hè pussibile solu nantu à a cupola, esecutata in una manera caracteristica di l'architettura di Turinu. Camina intornu da a piazza, avete principale à a capella di a nostra Signora di l'Afflicted, è da a scola sante è à a chjesa.

Castello, parco, Valentino

U locu predilettu di cammini per i visitori è i residenti di Turinu hè u Parcu Valentinu, chì hè stallatu vicinu à u casteddu di u stessu nome, nantu à i banche di u Riu Po ​​in u cori di a cità. U casteddu stessu, in forma di ferru, hè spessu usatu per esibizioni, è u parcu hè famoso per a fontaine rococò - Dudu mesi.

U Palatine Gates

Unu di i lochi storichi di Torino sò a Porta di Palatine. A sta porta rumana cunservata, custruita in u I seculu aC, servia cum'è l'intrata septentrionale à u settore, è duie torreggii poligonali à i dui banchini di a porta, eranu cumpiitu ancu in u Medievu.

Teatru di Reggio in Turinu

Hè una di l'antichi òminii più antichi è prestigiosi in Italia, u so nome hè u Teatro Reale, custruitu in u 1740 è ricustruitu in 1973, dopu un focu violentu. In su salottu luxurious in cinque tiatri pò cumprà 1750 espettore. Stu teatru accupa a prima vita artìstica è culturali di Turinu.

Torinu hè una bella quinta è verda chjesa di parchi è palazzi. Per fà facilità u muvimentu di a cità, hè cunsigliu per cumprà una carta di Torino-Piemonte, per l'entrada gratuita à i musei è u trasportu publicu, cum'è rigalu, riceve un carte di tutta a cità cù i stanzi principali.

Per visità Turinu, avete solu bisogna à avè un passaportu è una visa per l'Italia .