A voir à Roma?

A Roma hè chjamata a cità eterna - in fattu, in a so storia di più di 2000 anni, hà intricatu incorpora u traccia di ei passatempi è avvenimenti è i frutti di a cultura moderna è u prugressu. Per vede i più attraversu di Roma, avete bisognu, forsi, più di un mesi, ma i turisti è dilettanti di shopping in Roma sò generalmente limitati in u tempu, invariabilamenti esse dumandate: "Ciò à vede in Roma in u primu locu"? a vostra attenzioni un breve generale di i posti di cultu di a capitale italiana, chì valenu a visita per tuttu.

Cattedrale di San Pietro in Roma

U bughjone di cume biancu di a Basìlica di San Pietro hè u core di u Vaticanu è u centru di tuttu u mondu catòlicu. Durante u regnu di l'imperatore Nore in u locu di u Santuariu prisenti, ci era un circu, in u territoriu di u quali i cristiani foru custritti constantement. Eccu, secondu a legenda, San Petru stessu hè statu datu morte. In u 326, in u ricordu di u martiri hè statu fundatu a Basilica di San Pietro, è quandu hà dettu, in u 1452, da a decisione di u papa Nicola V, cuminciò a custruzzione di a catedrali, in u disignu di quale involutò quasi tutti l'architetti maiò di l'Italia: Bramante, Raphaël, Michelangelo, Domenico Fontano , Giacomo della Porto.

Fountain, quatre, rivières, rome

A Fontana di i Quattro Fiumi in Roma cuntinua a lista di attrazioni chì vale a pena vede. Hè situatu nantu à a piazza Navona, chì hè chjucu d'unichi monumentu di l'istoria è l'architettura. A fontana hè stata creata da u prugettu di Lorenzo Bernini è hè stata vicinu à l'obelisco paganu per celebrà a vinte di a fede catolica nantu à u paganu. A cumpusizioni, simbulizendu a forza è u putere di l'Italia, si componi di quattru figuri di i dii di i più grandi fiumi di u mondu da quattru kontinenti: u Nilu, u Danubiu, u Ganges è u Prestu.

Fountain of Love in Roma - Fontana di Trevi

A fonti principali di Roma hè stata fatta in u 1762 da u prugettu di Nicolo Salvi. Hè un cumpusimentu uttenimentu cumezza di 26 metri d'altura è 20 metri d'altitudini, chì representanu u diu di u diu di Neptune in un carru vicinu da u so capu. Hè chjamata fonte di l'amore, forsi perchè ci hè una tradizione di caccià in trè muniti - u primu per tornà à a cità novu, u sicondu - per affruntà u vostru amore, è u terzu - per guaranzia una vita di famiglia felice. E coppiu amatori cugnitoghje cum'è obligatori per bevedì da "tubi d'amore" especial situati in a parti dritta di a fontana.

Sightseeing in Roma: u Coliseo

U Coliseu hè u più anticu amfiteatru, una perfetta architettonica di colpu. In i tempi antichi i battini gladiatoriali sò stati quì, à u prezzu di a vittoria in quale ci era a vita. U so nomu chjamatu hè l'Anfiteatro Flaviano, postu chì a so custruzzione a realizazione duranti u regnu di i trè imperatori di sta dinastia. In a so storia, u Coliseu hà sappiutu a visità a furtizza di famigni Romanu influenti.

A struttura aghju daveru significativu in numerosi terramoti, è i frammenti di i so murtali eranu usati per edità parechji palazzi.

Vette di Roma: Pantheon

U tempiu di tutti i dii, custruita in 125 AD. Hè una rotunda cuparta cun una cupola cupulchjata. In l'antichità, i servizii eranu stati accettate è sacrificate à i divins di u Vertu Reve: Júpiter, Venus, Mercuriu, Saturnu, Plutoriu è altri. In seguitu fù convertutu in un tempu Cristianu, famoso per u fattu chì in i so pareti sò e reliie di i figuri persunanti di l'Italia.

Cappella Sistina, Roma

A chjesa più famosa di u Vatican fù custruitu in u XV sèculu da Giovanno de Dolci. Gloria à migliurà à Michelangelo, chì parechji anni hà avutu i so archi cù frescoes monumentali. Quì è à questu ghjornu, in particulari i ceremònimi solenni attruvamu, quellu chì u cunclave hè u prucessu di elegì un novu papa.