Mogilev - attraversi turistiche

A cità di Mogilev hè situatu in Bielorussia nantu à i banche di u fiumu di Dnieper è hè fieru di quasi setti seculi di a storia. Ma assai posti di interessu in Mogilev hà surviviu à questu ghjornu. Un gran numaru d'iddi eranu distrutti in u periodu di a trasgessioni. In ogni casu, i turistere è i clientni di a cità pò intristendu è interessante à passanu u tempu, visitannu storichi è monumenti ortodoxi. In questu articulu avemu dettu più nantu à ciò chì vede in Mogilev.

Stazione ferroviaria

Se avete ghjunghjenu in Mogilev in trenu, u primu vistu per esse salutatu da esse una bella stazione di rinfrescenu in 1902. Cumpagnatu sottu u Tsar, u stazione generale ùn hà micca cambiatu u so apughjatu. Propra l'edifici di l'stazione di ferroviale in Mogilev, pudete truvà l'sculture di bronzu di u stabilatore di stazione, chì hè tenu una lumera di kerosene in a manu.

City Hall

L'annu di fundamentu di u primu città municipiu in Mogilev hè 1578. In ogni casu, u bastimentu, fattu di legnu, hè statu brusgiatu durante u focu. A custruzione di u travagliu di petra cumencia à u 1679 è finita in u 1698. Duranti a so longa storia, l'Agljju cunnisciutu parechji più incendi, ma era sempre ristrutturatu è riparatu. Duranti a Gran Guerra Patriunale, l'edificu era subitu a severa destruzzioni è in u 1957 fù dettu di scuppiari l'ajuntamentu. Dopu quì, i negozii si sò stati tandu per un pezzu tantu di restaurà. Ma l'imposta di u primu brick solu in u 1992. In 2008, a nova edizzione di l'Agljene, ricustruita in u situ di u vechju bastimentu, fù inauguratu. Parrannu di i cosi interessanti in Mogilev, ùn pudemu micca micca di esse chjamà u statutu di u Granducatu di Lituania, l'uriginale di u quale hè guardatu in u museu situatu in l'edificiu di l'Agljale in u nostru tempu.

Mogilev Drama Teatru

U tiatru di teatru, fattu di ladrone russu in l' stilianu bizantinu , hè unu di i più belli in a cità. U Teatro Drama di Mogilev hè statu fattu di 1886-1888. L'architettu di u prugettu era P. Kamburov. U auditoriumu di u teatru pò accolti 500 spectatore. Propra u palazzu di u teatru pò truvà una scultura interessanti di una donna cun un cane, fatta di bronzu.

Santa Cruz Church

A Santa Croce Cattedrale è a Borisoglebskaya Church in Mogilev compone un cumunità architetturale. A prima menzione di a chiesa data di u 17u seculu. In prima, l'edificu hè stata custruita in un locu di l'appartamentu è solu tardu fù ricustruita in una iglesia. Duranti a ricustruisce, i muri di a chjesa eranu cumpilati cù freschi magnifichi in u stilu naziunale. Tuttavia, i murtali ùn anu micca survivatu à u ghjornu oghje.

Bisognu Mogilev Sylvester I Kosov in u 1637 hà fattu a chjesa di Borisoglebsk in a so residenza. In u territoriu di u monestru Ortodoxu, induve a chjesa era localizzata in quellu tempu, fundò una catedrale, una casetta, una scola, una pianta è un ospitalu.

A principiu di u seculu passatu, a chjesa hè chjusa. In ogni casu, durante l'occupazione fascista tedesca, fù riaperta. A ghjesgia di Boris è Gleb, rinuminata in u 1986 in a Santa Cruza Santa Croce, hè stata in operazione da u 1941 à u ghjornu.

L'Igreja Catòlica di San Stanislaus

A Chiesa di San Stanislaus in Mogilev hè un monumentu unicu di l'architettura medievale. À a fine di u XVIII seculu, a facciata di l'edifiziu era cambiatu a so statua. A ghjesgia acquistò u classicisimu di a culonne è u fronton triangulu chjaru di l'stile. U valore principale di a chjesa hè l'antichi freschettichi chì sò parchje muri di l'edificiu. Eranu creati in tempi diffirenti. I pitture di culori saturati sò stati pinti in un tempu dopu, mentri mururdi murte eranu creati in un pezzu primu.

À essa in a ghjesgia di San Stanislaus, vi vò a cura di l'organu. U so funziunalità distintiva hè u tubu ceràmicu originale. In u cartulare, ci sò quattru òrgani in u mondu chì anu un tali designu. L'acoustics incantevule di a chjesa permette di cunducta musicali di l'urganu cuncerti di incredibile biddizza.