Cumu prugettu di a nascita di un picciottu?

Ci hè una anecdette nantu à u tema di prughjettà u sessu di u zitellu, quandu a donna chì hà pregnant, dumandendu quale hè, risposte: "Unu di duie: o una zitella o un zitellu". Infatti, ci sò solu 2 opcions, ma di volte ci hè assai impurtante per i genitori chì e so aspettazione coincide cù a realtà. In regula, per a maiò parte, currisponde à a pianificazione di un figliolu, chì hè statu sempri cunsideratu u cuntinuu di a famiglia è di u apellulo. Dunque, in famiglie induve e figlioli nascenu unu wara l'altru, i genitori sò spessu implicati da a quistione "cumu cuncipitu un zitellu corregiu?".

Dapoi u tempu immemorial, l'aderenza à i marcati speziale, dieti, l'usu di posture spicurità durante l'attuale sessuale sò stati metu nantu à a strada di modu di prugà un picciottu. Puderete a sperienza di i ancisteri, pò esse cunclusu chì certi fondi per l'implementazione di stu scopu hanu pruvucatu à esse efficace. Tuttavia, chì a fecundazione hè una unica attività fisiulogica, durante chì l'ovu passanu selezione solu un sperma cun un gruppu indeterminatu di cromusomi sexu, ùn hè micca ingenu per crede chì quarchi cosa fora pò influenzà a so scelta. Tuttavia, grazia à l'evuluzioni muderni di a medicina, a pussibilità di IVF (Extra Extraction of Fertilization Corpusculare) hè dispunibile, un metudu per risolve a quistione: "Cumu pudete cuncipitu apprezzatu un picciottu?".

Cosa da fà per cuncepisce un picciottu?

Nisun metu, altru ch'è IVF, guarantisci chì, in u risultatu di a so applicazione, u zitellu hè cuncepimentu, però, hè pussibule d'aghjustà a probabilità di questu avvenimentu cù l'aiutu di:

  1. Dieta speciale. Cumu pudete prugà un zitellu mudificà a racioni prima di gravidanza? 2-3 simane à u primu momentu di cuncizzioni, hè necessariu d'arricchisce a menzione di a donna cù prudutti such as: frutti, dati, ciliegie, patati, funghi, lenti. In più, hè cunsigliu per limità u cunsumu d'insalata verde, colti, cacao, frutti è e lattichi.
  2. Ippudizanu a data di cuncepimentu. À quale ghjornu hè probabbilmente pussibule creà un picciottu, hè determinatu da e funziunalità di u muvimentu è u piriudu di a viabilità di i semu malvucatu. Siccomu i sperma mentri chì portanu u materiale genu per a cuncepimentu di u zitellu sò più attivu in u primu ghjornu, l'attu sessuale hè stata chjamata di u ghjornu di l'ovulazione. Questu hè u tempu ideale chì pudete cuncepisce un picciottu.
  3. Tabella di pianificazione di u chianu. Stu scopu hè custruitu cunsideratu l'età di a mamma (annu è annu di nascita) è u mese di nascita di u zitellu. Ci hè aiutu à determinà in quellu mese a probabilità di cuncepimentu un picciottu hè più altu.
  4. Pianu pianificatu da u sangue. Quandu ci hè megliu cuncepisce un picciottu, aiuta à determinà u metudu di calculà a rinnovazione di u sangue. Hè cresce chì u sangue di a donna hè rinuvatu ogni 3 anni, è ancu postu a partitu è ​​a cirurgia. In l'omi - ogni 4 anni è ancu dopu a cirurgia. A divisionu di l'età di ognunu di i genitori t'hà 3 è 4, rispettuve, permette a determinazione di a probabilità di nascita di un zitellu d'un genu o un altru, secondu di quale hà u risultu più grande com'è u risultatu di u calculu. Quellu chì hà più di questu nùmmuru, un zitellu nascià quì modu. U fatturariu Rh rinversu in una donna cambia u risultatu à u cuntrariu.
  5. E metudi di u populu. Per esempiu, in a Russia Antica, era creu chì a pianificazione di u sessu di u zitellu hè influinzatu da a fatigue di unu di i genitori. In casu di fatica matrona severa u figliolu hè natu, è se u patri cadiu davanti à a so cuncepimentu, in 9 mesi chì a figliola hè nata.

Cumu cuncipitu i ghjovini parenti?

A probabilità di nascita di i zitelli hè più altu per e parolle chì anu una predilettazioni hereditaria da ogni ubbitu. Eccu, in u genu, a periodicidadi di u nascita di i gimelli (per regula generale), tra ghjunpanasgii, abbiati, ecc. Deve esse nutati. Però, u fattu di avè a tali tendenza ùn guarantisci micca u natuvolu di i zitelli brigli. Solu esse sicurizate a so cuncepimentu solu pò esse u mètudu ECO.