Patologia di a testa

Oghje ragunu, a causa di l'absenza di i zitelli in una coppia hè a patogulugia di u prucessu di u semitru in un omu. In regula, questu hè revelatu in u cursu di numerosi analizi è studii induve i dui parte di i partiti sessuale participanu. Trà e patologii di a testa, a teratozoospermia hè a più popular. Hà implica a prisenza di un grande numaru di carriers di l'informazioni genetichi chì anu una struttura anormale, chì impedisce di cumpiendu a so "misura" diretta.

Patologii di a cuttana d'esperma

Ci hè parechji tipi di struttura anurmata di a parti di u rasche di u semitanga :

In a cumpagnia medica, certe volte esse parechje varianti di a struttura anormale, grandilanza o forma di a cuttana d'espermiera, per esempiu, a patologia di l'acrosomu, unu di i so cumpunenti.

Cumu hè u trattamentu di a patogulina di teratozoospermia trattata?

In regula, sta maladie ùn hà micca un prucessu medico claru di trattamentu. Hè presumintatu chì e droghe chì cuntene un aminòcidu specificu, chì pò esse migliurà u prucessu di a produzzione d'esperma. Hè ricumandemu per fà una operazione per eliminà varicesu di i testiculate è u cume espermaticu. Normalmente, dopu a tali operazione, u sperma di a patologia di u pienu di u semitru sviluppau significativamente u centru di a creazione di cuncepimentu. In casu, in a maiò parte di casi, hè megliu di ricuarà à ICSI è IVF.

Cause chì afectanu l'aparicio di patologici di semitismu

Ci hè un certu gruppu di fatturi chì ponu accorcate l'ocurrenza di anomali in a struttura di semen, à dì:

Anomalii in u sviluppu di l'omi genitali masculini

U so "cuntributu" negativu per una vita sessuale inferjuri è l'incapacità à avè i zitelli hè purtatu da a struttura anormali cumunitali più diversa di l'organi genitali in l'omi. Un locu separatu in a categuria di tali malatii hè occupatu da parechji patologii di u pene, chì include:

Chì sò e patologii di u membru u cumunu è a testa?

Ci sò assai, ma i più cumuni sò:

Comu regula, tutti ci vole à bisognu d'interventu medici è sò una anomalia congénita.