Magia negra - per punisce u nimicu

Parechje ghjente volte à magia negra per castiguà u tortu. E forze urdinate tornanu l'energia negativa à i nemici, ùn li micca permettenu di vive è sviluppu in pacificu. Prima di principià u rituali, hè vera à pinsà cun cura ciò chì l'offisa hè forte per causà tali dannu a una persona. Hè ricumpienta cumprenda riti in ghjorni chì sò multiplici di 6.

Cumu si vende cù l'aiutu di a magia negra?

Piuttostu più ca no, i ghjente utilizanu ritimi recurrenti per chì u culpisciale u pena chì hà causatu. Per u rituali, avete bisognu di piglià 2 agullelli: longu è curtu. In l'ochju di una agulla longa, inserisci una chjuccula, è ventu u filu di l'articulu cun un filu di colore biancu. Duranti stu fattu, leghjite l 'immubiliu di magia negra nantu à u numicu:

"A mio agulla hè corta, è a toia hè longa, u mo mistieru hè bonu, è a tòia hè u male. U male di u vostru perfettu perchè oghje è à voi à u mumentu tornu torna tuttu ciò chì hè fatta à mè, tuttu ciò chì era diretta à mè, pigliate tuttu in questu minutu è sempre. Amen ".

Dopu à questu, i aghji aghjurnati sò da esse inseriti in a jamb franca, induve l'uvicu hè vicinu. Hè impurtante chì u punta di l'ague aghja esse signalatu à u dirittu. Allora dice u pianinu novu.

Magia Negra per a Proteczione contra l'Enemies

Se ci sò suspetti chì i nemici vulete dannà, puderete abbiari un rituali, per a vostra propia difesa. Pudete un specchiu di petra nantu à a tavula è mette a Bibbia davanti. Allora pigliate un vetru, vippu l'acqua sante è u mette nantu à u libru. Intantu u mirroru è a Bibbia aghjustanu a candela, pusendu à a tavula è, attentendu à u vaghjolu di l'acqua, dicenu u focu di a magia negra à l'aversà:

"Quellu chì cammina è vive cun un tipu parolle, ellu ferma cun elli, quellu chì stà in u cori è l'anima cù u male negru, riceve u malviziu è quellu chì, cù parolle malettui, cammina, ellu fughjera nantu à elli.

Dopu questu, pour l'acqua vicinu à a casa di l'inemicu. Pudete esse sicurizmu chì tutti i prughjetti maligni li darà contru ad elli.

Cumu punisce l'imperatore in magia negra?

Per piglià vendetta nantu à u culpritariu, avete bisognu à piglià una munita d'una kopeck è di dui kopeck è chjamanu u nome di l'infratori. Sì questu ùn si cunnosce micca, poi utilizate a parola "villain". Va a l'intersezzione pricidenti è cù a to manu ferita una munita sola davanti à voi è dì:

"Nome (villain) hè u male!

Avà, cù a to manu diritta, piaccione una altra munita è dite:

"Hè daveru doppu pagatu".

Allora turnate à u spallezzu oghje è vai in casa.

Rituali di magia negra per distrughjisce u nimicu

Hè ricumandatu per cumprenda u rituali à 3 ore. Per ellu, piglià una tavuletta di carta, una agulla, una candela d'e chjesa, una ruscella grassa è u bassa acqua. In a scrivere scrivere cumu vulete punisce u nimicu, hè impurtante per scrive tuttu detaglio. Pigliate l'agulla è mettite nantu à a candela. Pulita un anellu di u dettu e mette una croce nantu à a carta. Allora dice 3 volte:

"U Sangue hè scrittu, u sangue fassi. Da a forza di a vostra bughjura scura, vi curvaraghju. Purtate e lacrime è amarezza in questu. Ùn amparate micca da a mo corte. Cusì sò.

Cremu a foglia, è dopu à 3 volte, scuzzulate a caghisa cù l'acqua sante è disperse in u ventu. Se ogni cosa hè fatta correctamente, in un futuru vicinu l'inemunu riceve u so punizioni.