Witch Hechers

I Rituali ùn ponu esse immaginati senza mischigiari - frasi magic magiculà chì attivanu l'energia è permettenu di ottene u risultatu dumandatu. Ci hè una quantità numerosa di i ghjuridichi chì appartene à a magia bianca è nativa. Bruciati sperimentati ponu creà i spelli, invistiscenu a sperienza è a forza in elli.

Chjassi per a Witch Beginner

Bruciati, solu in lu so modu, bisognu di un mentoru chì ellu scelta u strada correcta è insegni a sutilità di magia. Per l'implementazione di i cosi di grande impurtanza sò cumplementari: candele, amuletini , erbe, ecc. Per sapè a vostra forza è avè successu, bisognu di cumincià cù ritu semplici è anu aghjustà i so cumpetenze.

U scudo di i bruciati di u ghjornu di inizione

Per cunsiderà una marchetta hè micca abbastanza per accettà solu, perchè avete bisognu di passà un ritu spiciale spettaculu. Per questu, hè necessariu di preparà in anticipu è in ssu sette ghjorni per adherite à un postu strettu. In a sala dispostu, deve di chjardu a lampada in anticipu. Per pudè smarrà u rituali hè à mezzanotti solu. Standing in u centru di a stanza, dicenu un marchio di brucia antica:

"Cum'è un zitellu ùn sape micca di quì chì andarà, perchè u vostru servitore pèrdite in u percorsu di a vita. Sò u vostru servitore eterna, aiutanu Vladyka, chì mi mantene da a manu. Ccà vedi tuttu ciò chì hè oculta da l'ochji di u populu. Inundate cun u vostru donu inestimabili. Descendenu nantu à ssi spiriti di l'universu è aghju fede fidu à u putere da me.

Dopu à quandu avete bisognu à dorme. Per cumincià u rituali , hè necessariu no solamente per cunnosce u spell, ma ancu per cumprende l'erbe, amulette differenti, etc.

Witch Spell of Magic Bianco in Salute

Ci hè parechje rituli chì aiutanu à migliurà a salute, fate perdiri di u spùritu è ​​di l'ochji perversu, è ancu da un altru negativu. Cunsiderate a cuspirità efficae per migliurà a salute umana. Per u rituali, avete bisogna preparà un cuntainer d'acqua neve, in quale avete bisognu di mette trè pizziczi di salinu è dite quì parolle:

"Mamma, rapidu acqua, lavò tutti i fritte, tutte a curru da u servitore / slave di Diu (nome). Pigliali à l'abissu mari, lasciate in pochi di prufundità, i mette à i zicchini di petra. Perchè mai eranu risposte, scurdate di u servitore di Diu (nome) per sempre. "

A Conspiracy ritenuta trè volte. Hè impurtante di crede in l'azzione è l'effettu pusitivu di u rituali.

Una putenza di bruci putenti cun un efectu veloce nantu à u dirittu

Per migliurà a vostra situazione finanziaria è attrae un equilibru monetariu, pudete cunduceru un ritu senzillu in a nova luna. Per ellu, deve appruntate un tavulinu, una cucara, trè prugieri, una billetissima è una cullea di cannella è noce moscata. Solu in un catu, pusò cannella, noce moscata è cunglite bè. Durante questu, hè necessariu di rapprisintà u cantu chì vulete riceve per un propiu particulare. Hè impurtante ùn dumandà micca troppu, è ùn ne micca indicatu a vostra avidità, cum'è l'energia di u spellate solu vola. Pensendu à a quantità, cuminciassi i zicchini, finu à i fille è à dui ghjesgi eranu. Allora pozzu mette u mondu in u mistu, aghjunghjenu a tazzuletta è a merluzza bè, dicendu e parolle di u brucu spell:

"Poudre d'attrazione, permettenu andà, avete succorsu venite, ciò chì ne tenu".

Pone a muntagna in questa dumanda in una purtava vie è guarda cù documenti chì sò rilativi à i soldi.

Una faccia da brucia antica per pruteggià contru i nemici

U rituariu hè apartu à creà una buttula di witche, chì prutegarà contra i nemichi. Mantene a secremente da altri. Per produlitu, avete da preparà un canna vacca, un pezzu di tissutu in cori di coru, parechji capelli propii, unghje trimante, 13 ungii è u stessu parechji pinse cù un capu negru. Avà bisognu di una mugla di sal marina, vinu è una cannila rossa. Situate tutti l'articuli nantu à l'altare. In l'buttiglia, mette u to capelli è unghji, è andate, dighjà questi parolle:

"Eccu me rapprisentanu".

U passu prossimu è di mandà l'unità chì dicenu:

"Questi sò e mio scudo di prutezzione".

Allora v'avemu bisognu di salitu in u cuntinuu, dicendu:

"Questa salce ci voli pulisce".

Aumintate u vostru core à u tecido, dicenu cusì cun cuspirazione:

"Questu hè u core di tutti quelli chì mi vòglianu u male.

U curnu cagiunà cù pinnate dispatchi è dicenu queste parole:

"Chì tutti chì mi vulete maltrattà è vulete dà fà per piglià u dulore di l'odi in i so core. Chì avete u regnu in male per turnà. Cusì sò.

Dopu questu, pusonu u cori cù i pins in l'buttiglia, vìdinu u vinu è trovu. À u suoru, posto a candela, pianu è aghjustate a cera per fraccionari l'buttiglia. Ci hè devenu sipoltu nantu à a vostra casa, dicendu:

"Mamma di a Luna scura, precu, mandatu solu mè stessu. Intuccereraghju a buttiglia di prutezzione, per pruteggià à tutti i so averebbe, tuttu u male è a cundanna riflette e so forza è u mandarà à i nemici. Cusì sò.

Nun mai spurtate a buttiglia, ancu s'è manghjatu, pruteghja sempre pruteghjevi di i nemici.