Conspiracy chì u so maritu ùn hà micca bè

L'addictazione di l'alcohol è un problema cumuni è u maritu di u pumadoru hè un dulore in a famiglia. In questa situazione, tutti i pezzi persunanti soffrenu, per quessa impurtante truvà una manera di ridette di u prublema. In vista di l'opzioni cumu fà per fà chì u maritu ùn si vò micca, vale degnu di prupone cunsepuli, chì sò in a tempi antica. I Rituali deve esse realizatu duranti u piriudu di a luna mensa è in i ghjorni di l'omi, questu, u luni, marti è ghjovi. Hè impurtante ùn dettu qualcosa à l'usu di a magia è ancu a cunjunzione.

Conspiracy in a foto per chì u so maritu ùn ùn beie

U ritrattu deve esse presiutu davanti à u rituali, perchè avè una energia fresca. Inoltre, hè bisognu di preparà trè chjusi di a chjesa è di l'acqua sante. A u tramontu, lume i candele è i mette in fronte di voi in fila. Pujhe una photo di u vostru maritu annantu à ella è l'asciugà cun l'acqua sante, dicendu una parola per a drentu l'alcoolazione per chì u to maritu ùn ùn biarà:

"Signore Diu hè santu, aiutatimi! Vogliu scumpiggià a dependenza à u servitore di Diu (nome), a Conspiracy per bevande, Fate eddu, guadagna da l' alcoolidiu . A vodka disgraziatu in a gola ùn si n'andò, À quella di ellu cum'è un dimòniu scappau, ancu di l'acqua, l'acqua ùn passava à ellu nunda! A mo parolla hè forte è putente, a mo parolla hè a lege per u servitore di Diu (nome). Amen! "

A Conspiracy ritenuta trè volte, è dopu, oculta a foto in un locu secreto, perchè nimu pò truvà. U ritu nneggiu a cumincià à guvernà quasi sùbbutu dopu l'avvenimentu. Se i risultati ùn anu micca apparse in un mesi, pudete ripetiri cchiù.

Una forte cuspirazione per chì u mo maritu ùn ùn beie micca in u cimiteru

Molti cresinu chì i rituali di u cimitero sò magia negra, ma ci sò puru ritimi bianchi chì ùn ponenu nudda per qualsiasi. Per fàla, debite piglià una buttiglia di a vostra alimenti alcoòlica preferita è andate à u cimiteru. Hè impurtante di firmà in fronte di i porti di cimiteru è aspittà d'a prima prucissioni funeraria di passà. Dopu quì, puderete dì queste parole:

"Com'è un mortu persone chì hè mortu, ùn ùn vi micca trà e persone di a terra, perchè u mo maritu hè u mo amatu, u servitore di Diu (u nome di u maritu) ùn vi manca in bocca in bocca. Amen ".

Dopu quì, vale di vultà in casa senza vultà è parlà à nimu. In casa, fate a buttiglia perchè u maritu pudarà truvà è bevià ellu stessu. Ùn pudete micca offerte alcoliche à u vostru còmpiu. Da u mumentu ch'ella t'hà u ghjornu, u ritu inizià da travaglià. Repetite u ritu di u cimitè ùn pò mancu ancu s'ellu hè stata ineffettu.