"Dibibi Dibebe Kazakazh" - un rituali

A data, ci sò assai rituli chì e persone utilizanu per difetti. U mantra "Dibibi Dibebe Kazazhazh" è a tecnica di a so famiglia sò stati cunnisciuti in tempi antichi. Hè cume chì e parolle di stu fittu hè scrittu in a lingua Rakshan. À u tempu, una gran quantitata d'infurmazioni era persa, ma u testu di questu mantra hè ghjustu finu à i nostri ghjorni.

I reguli per leghje u mantra "Dibibi Dibebe Kazazhazh"

L'infurmazione chì tocca à ciò chì chistu l'aiutu hè aiutu hè persu, ma ci sò parechje cunfirmazioni diffeenti è e versioni di e persone chì anu utilizatu paroli magichi. Per esempiu, ci hè infurmazione chì i Hindus lighjinanu un mantra per turnà à Diu è dumandà aiutu per aiutà. In diverse religioni indiani utilizonu sti paroli magichi in u trattamentu di e malatie. Videndu u tremulu putere di sta preghiera, i Raghhaists traducianu e parolle in a so lingua, ma a fine anu u risultatu oppostu, è l'ortugrafia attrae u zittu, chì preoccupa micca solu a persona chì prununzia e parolle, ma tutti quelli chì u circondu.

Sicondu una altra versione esistenu di u spell "Dibibi Dibebe Kazazhazh" hè un tipu d'appellu à u Cosmos è cù u so aiutu chì pudete chjamà UFO. A preghiera aiuta à dà forza è fortuna. In modu, a riti hè stata trovu molti raporti chì a ghjente lettu u ghjocu è eranu stranguli. Qualchidunu dichate chì dopu a dichjarazione di i motti maghjori vittiru i soggetti prufeti à a notte, è ricevenu infurmazione impurtante.

Una altra versione di u scopu di l'antica prichera hè publicata in u ghjurnale da l'autori Pavel Mukhorotov. L'articulu hà dettu chì e persone di decisu di chjamà u spiritu di Shambhala cù l'aiutu di una sessione spirituale. In u risultatu, era pussibile stabiliscia cuntattu cù l'ànima di un yogi chì hà indicatu chì e parolle di a precorsione aiutanu à migliurà a salute. Hè per quessa chì u mantra "Dibibi Dibebe Kazakazh" hè lettu da u dinoffu, vario furmazione, malatie, etc. Per sentitu u benefiziu di l'ortugrafia, avete bisognu di rialtà trè volte volonté à a casa. I psychicists parlanu di l'effettu curativi di questi motti magichi. Dicenu chì l'ortugrafia favurizeghja a furmazione di un campu favorevule, chì hè un tipu di scudo. Inoltre, una cunceta invisibule prupone una persona di l'attachi di constantità.

Pudete ancu aduprà u spell in u rituali per cumprendi u vulutu vulutu. Pudete cuntene un rituali ogni ghjornu. Ci hè una cundizione impurtante - in quellu ghjornu hè impussibile di leghje cunsorsi ortudossi. Per u rituali, avete bisognu à preparà dui candeli di culore rougheru, chì deve esse acquistatu nant'à u mumentu. Inoltre, quandu fà una compra, nisun casu ùn si pò piglià cambiamentu. Dopu dopu à u tramontu, avete bisognu à pusà à a tavula o à u pianu finu à chì a faccia hè diretta à u livante. Prima di pudè pustà de vela è lume. Fighjite a chjama senza parechje persone, è dachjite leghje:

"Dibibi, Dibibe, kazazhazh ao koya, diva anna oya kalak, in lakak, sò a mo mamma muzel vyslav".

Diciate a parolla e trè volte è dite a vostra vulete. Andate in dorme è duverebbe in sunrise. Una cundizione impurtante - per i prublemi trè ghjorni, ùn guariscenu micca o ne scrivanu di qualcunu. Ùn avemu micca cunsigliatu per questa ora, è fà cumerci.

In quantu à l'accentu corrimi in a pronuncia di "Dibibi Dibebe Kazakazh" , sta informazione hè ancu persa, è hè impussibile di dicenu cumu bè per leghje queste parole magia. L'unicu ciò chì pudete cunsiglià - se dopu à u rituali in u futuru impegnu avianu nunda di succorsu, ripetì in tuttu, solu duranti u tempu di leghje, fate u stress in una manera diversa. Grazie à issi esperimenti, puderà truvà u modu cusì à implementà u vostru pianu.

Cumu hè statu digià dichjaratu cunfirmata è precisa infurmazione nantu à u propiu di u rituali è u spell "Dibibi Dibebe Kazakozh" ùn hè micca, per quessa, tutte e versioni prepostu anu pussutu u dirittu di esse.