Parolle di verite

A medicina moderna cuntribuisci parechji modi efficausi di aiutà à ridivà i verite. Prima di decide di fà questu quì hè pussibule utilizà cunfermazzioni cù i paroli chì i nostri omini utilizati, è parechje persone cunfirmanu l'effettu. Utilice i rituali solu s'ellu avete a fede in un risurtu pusitivu.

Parolle di verite nantu à u filu

Pudete cuntene una ceremonia à sè stessu o per una altra persona. Per ellu, bisognu à piglià un filu di lanna. A so longa dipende direttamente nantu à u numeru di verite nantu à u corpu. À a base di a verru, attaccà un corpu, ma quandu u stringhje, fate u filu per rimpiazzamentu di u filu di u veru. À questu puntu, ci vole à imaginà quandu faci a so energia di l'educazione. Mentre strincì u filu, dichjarete sti paroli:

"U fasciu hè strinte, cun ellu a mugliera da u corpu di u servitore di Diu (nome) chì u servitore di Diu (nome) hè stendu. Amen ".

Ripetite manipulazioni cù tutti i verru usendu u listessu filu. Allora u filu incù i nodi sò sipolti da e persone. In questu casu, dichjarete ste parolle:

"Quandu i filamenti in a putenza di a terra, perchè i putere di u corpu di u servitore di Diu (nome) i serventi di Diu (nome) si spartinu. Arricavata, è fiducia. Amen ".

Dopu quì, vai in casa, ùn vultate micca è ùn parlanu micca à nimu. Quandu u filu rallegau in a terra, a vucale ùn sparisce.

Parcel di pleine plantar

Hè megliu dumandà aiutà màggica durante u periodu di a luna mensa. Avete bisognu di scumparse un munzunu di pasture secca è assicuratevi di fà cù a manu. Da ellu, selezziunate a palla più longa è toccu à a verge, dichjara sti paroli:

"Di u seccu ùn sarà micca ghjovanu,

U pesciu ùn ci hè micca bull,

Ùn pudete piglià leite da u ghjallu.

Cusì ùn avete micca sentatu nantu à u mo corpu

E in u mesi defective per morir.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Dopu chì questu, u grassu hè megliu per creme.

Un intricatu di verite cù celidonia

Stu ritimu hè adattatu per quelli chì l'educazione hè nantu à a manu. Hè bisognu di gastru à a luna crescente. Da a celidonia avete bisognu à piglià u ziddu è i lassalli per un ghjornu per insistiu. Leave a night in the street, juice the warts and raise your hands palm up. Dunque trè parechji parolle:

"U mumu, sì prima, sò ghjovanu, pigliate cun voi prestu, pigliate i verite di mè, è mi porta in casa prestu".

Allora vai in casa, è lavate in manu beni. Pudete ripetiri u rituu parechji volte più.