Ex-maritu è ​​fiancì di Gwyneth Paltrow avia esse chjucu

Gwyneth Paltrow è Chris Martin, chì fughjenu dopu a novella di 11 anni, ùn solu parranu, ma ancu di manifestar bè chì anu riiscentutu di mantene relazioni amiche è custiri dopu u divorziu.

Famiglia moderna

Gwyneth Paltrow è Chris Martin, chì u so divorziu anu dettu i fanciuti in u 2014, ùn sò micca stati di vede chì l'amici trà l'antica esisti, sopratuttu se, in più di rispettu, sò cunnessi da dui zitelli in u casu d'una attrice è musicista - a figliola di 13 anni d'Apple è 11 anzianu era figliolu di Mosè.

Chris Martin è Gwyneth Paltrow cù i zitelli
Gwyneth Paltrow è Brad Felchak

Dumenica, nantu à a pagina di Gwyneth, un marcatu novu hè statu in Instagram, chì dimustrà i relazioni elevati chì esistinu micca solu trà Paltrow è Martin, ma di Chris è u novu Gwyneth Brad Falchak. A photoe mostra a riunione di u prima u futuru maritu di l'attrìzia, sughjettu in a listessa tavola à l'asciutta. Probabilmente, sta stampa hè stata fatta da l'attrice di 48 anni dopu à l'scena.

A firma à a fotografia, chì accumpagna l'hashtag # famiglia moderna, leghje:

"Domenica Brunch".
Chris Martin è Brad Falchak

Sicondu i abbonati di l'attrice, u frontman di u gruppu Coldplay, cù i so braccia crosta, stà tranquillu è piace, è u pruduttori, chì si mette a so testa in a palma, hè animatu.

A matrimoniu hè vicinu à u cantonu

Cumentu nantu à ciò chì avìanu vistu, l'utilizatori sò sicuru chì Paltrow, chì avia avutu maritari à Felchak, dopu à trè anni di relazione, valore l'opinione di l'anzianu è anu riittatu à a benedizzione per un novu elettu da ellu. Per fà questu, hà deciditu acquistà infurmazioni in più cù l'omi è fate tuttu ciò chì pudia fà per fà è fà amici.

Gwyneth Paltrow è Brad Felchak
Leghje ancu

Ricurdate a semana passata, i mediate occidentali rapprisentanu di a serità di l'intesi di Gwyneth è Brad. Oghje chì u pruduttori hà fattu ciò chì parranu cù Paltrow per l'annu passatu. Dopu avè cascatu nantu à u ghjinochju, hà chjamatu a stella novu in u matrimoniu è hà sappiutu bè "sì".