Templi di Chelyabinsk

Chelyabinsk hè una cità Russa grandi grande è ci sò parechje iglesia Ortodoxa in tuttu u paese.

Iglesi è temples di Chelyabinsk

A catedrale principali, cattidrali, cattidrali di a Chelyabinsk hè u Templo di Santa Simeone . Originamenti era custruutu cum'è una cresia di cimiteru, ma à a fine di u seculu passatu fù ricustruiutu. A Catedrale di Simeonovsky hè bella assai, u so decoru cù frischi di tiledu è iori di mosaica facenu u tempiu un veru mumentu di a cità. Eccu avemu guardatu stampati vali di i sèculi XVII e XIX.

A Chiesa di Santa Trinita hè a più grande in Chelyabinsk da a distruzioni di a Catia di Natività. Hè struitu nantu à u situ di a prima chjesa in 1768 in Zarechye, è da cunsacratori in u 1990. In a Santa Trinita Church, ci sò e cose santu cum'è particelli di e reliie di u curatori Panteleimon, u Monacu Seraphim di Sarov è ancu l'Apostolu Andrew u primu Chjamatu.

È in u 1907 in u locu di una vechja cappella in Chelyabinsk fù impastatu u Templo d'Alexander Nevsky . U so beddu edificu beddaru hè stata esecutata in u stilu neu russiu è riccuamente decorata cù una decorazione di u brick tintu. A chjera era u 13 capu. Ma in l'anni di u putere sovièticu u tempiu chjò u travagliu. Quì sò stati situati diversi stituzzioni, mentri in l'anni 80 l'edifiziu ùn era micca traslucatu à a Chelabinskka Filarmonica. In u bastimentu di l'antica tempiu d'Alexander Nevsky, l'organu hè stallatu è a Salle di l'Uffiziu è l'Organu era apertu.

In u largu munzeddu in u distrittu di Traktorozavodsky di Chelyabinsk si trova n'avutru church of red brick - u Templo di Basil the Great . Quì pudete vedere a cappella-capélera di San Nicola è u monicu à i persone Soldati russi. In a cattidrali Cattidrali di San Basilio u Granu hè interessante à vedere i buttoni di sanatoriu Panteleimon è "A nostra Signora di e Tre Mani", chì sò scritti à u principiu di u XX sèculu.

U tempiu di Sergius di Radonezh, chì hè ancu in Chelyabinsk, ùn hè micca statu cumplettu cumplicatu, ma digià riceve i parrocchieri. A custruzione di a Chiesa di Sergievsch wara e cumpiimentu di e travaglii di custruzzione serà una ghjesgia massiccia unica cù un campanile.