Cumu si scaricate u moldu in a cantina?

Eppuru si avete una cantina in u quale hè cusì cunvevule per almacenà u fruttu di legumire è di frutti, chì cuntribuisci à un regnu di temperatura quì sopra à zero grai Celsius. À u listessu tempu in u sotano, ci hè una alta umidità - un ambiente ideali per u sviluppu di fungi è, in stu mutivazione. Sfortunatamente, sta disgrazia a propietaria di esse trasfiriti a frutte almacenatu, infectendu cù rot, è chì guverna à spoor. In questu casu, ci hè una sola cosa - per aghjustà u sapè à cumu di ridiri di u moltu à a cantina, è piglià azione attiva.

Induva chì u moffa vi in ​​u cantina?

Prima di decisione nantu à a lotta cù u moltu, avete bisognu di scummigghiariata per questu quì paria ancu. Inutili, tutti i sforzi sera fatta A mo spiddate u mozzu di moldà si trovanu in e quali induve ùn ci hè micca assicuranza di e vaghjime di ventilazione o sò disposti cumu chì a circulazione d'aire ùn viaghja micca degà. L'autra opzione hè a prussimità di l'acqua.

In a cantina parechje mudele - cumu per liberà, l'preparazione

Prima hè necessariu liberà u santu in tuttu da l'uttene, i boxes è i stale, pigliate fora è pozzu assicurà bè. Allora smintii tutte e coghju accumulatu in a cantina, i mura sò puliti di u moltu cù un scazzero di metalli. Pudete fà fumigazione di u cantu di fumu di fume. Per fà quì, cercate tutti l'aricchi di l'airefiamente è cura cù cura l'escotilla o porta.

Cumu rimettelu in una cantina - porta a disinfettà di i muri

Dopu a realizazione di e misure supra, puderete prucede à disinfectisce i locali. A manera meglietta è più accessìbule hè cimi. A più comunale utilizata hè u bleach usuale. Di mezi, da quì hè pussibule à purpuccata in cantina per chì ùn ci hè micca u moltu, una misura di 1 kg di calata fugliale è 100 g di sulfatu di cobre discu in 20 l di l'acqua hè ancu pruvata bè. Cù sta cumpusizioni, i mura sò trattati cun un pincelu specialu per a purpurazione o cù un pulverizadoru.

Inoltri pè u trattamentu di i muri di a cantina, pudete aduprà u solitu "bianca", un detergente chì cuntene u cloru. Soluzione veramente pruviste di coure è vitriolu di ferru. I sustanzi chì sò prescelti in 50 g è dissolté in un litru d'acqua, è aghjunghje un arcuni piccu. Hè un modu hè riditu à i muri in i spazii assai affettati.

Sò parechje droghe antifungali pò truvà in u mercatu. Chissi sunnu include Sanatex Universal, Ceresit, Nortex Doctor, Capatox. L'antisepi sò appiicati à i muri cun una pistola, un capelli di un tipu di mosca, o un rollu. A quantità di sustanziità per metru quadru hè indicatu in i struzzioni pè a preparazione.

Ùn si scurdanu chì in i prucessi antisettiche ci vole micca di prestiti è di scatuli chì sò sempre in cantina. Hè trattati fora di l'ambienti è permettenu di siccaru bè. Sì da ghjuchendu tali "mobili" ci sò parezi fuglianti di legnu, anu da esse sustituiri. Inutili, diventeranu a fonte di una nova contaminazione di a cantina, è allora tutti i vostri sforzi fallem.

Cumu di disinfettà a cantina da u moltu - disinzià u pianu

E forti di u muvimentu in i mura, ùn ponu micca esquaghu di u sessu, soprattuttu s'ellu hè terrenu. In questu casu, hè cunsigliatu per sguassate u cuddaru cù una prufundità di almenu 10 cm, è preferibuli 15-20 cm, in quale u fungi "vive".

Se l'aumentu di l'umidità hè u risultatu di a prussimità di l'acqui d'acqua, custruisce una capa impermeabilizante (concrete, gravel, ruberoid) in u pavimentu.

Quand'ellu facenu a disinfezione in una cantina, ricordate a vostra propia salvezza. U vapuri di cacciu in alta concentrazione pò danale u vostru corpu. Hè per quessa chì ùn hè solu bisognu di travaglià in una mascara respiratoria. Ùn si scurdate di guanti.