Mascara per a faccia cù gelatina

Gelatina hè indispensabile in cucina. Ma pochi sapendu di u so usu in cosmetologia. U pruduttu hè extrazzatu da u colaggiu d'animali urinatu, una prutetta chì hè rispunsevule per l'elasticità di a pelle. A gelatina nutritiva hè innocu à a pelle di a faccia, è u so "stretchage" hè utilizzatu in salons di bellezza per "maschili" meccanica. Furmà un film spichju, a gelatina ancu perfetta ancu perfetta i pori impastati. Pudete fate quì in casa cù un minimu di ingredienti. Oghje emu cunsideratu i ricetti più àutu.

Milk mask-film

Per fà una maschera chì hà da purificazione, bisognu di latti (1 cuchja) è di gelatina (3/4 cucchia).

Ingridienti diluiti in un vetru, poi a misu di 10 secunni in un micru. Hè ancu possibbili à calenderà a mezcla in u bagnu di acqua, è prumove a prutezza per falla chì i fogghi di gelatina dissolve in u latte.

A masse resultanti di un pezzo duru hè appiicatu in parechje strata nantu à a fàccia T-zone (chin, forehead, nasu). Cunzenu, a maschera li stringhjarà a pelle, per quessa, durante a prucedura, hè impurtante di vede l'espressioni faciale è di ùn risicà, altri chì l'integrità di a pelicula di gelatina falla. Quandu u maskali finiscinu a fine, ci vole chjapperu è strappatu. Nantu à a film sguassatu, ci saranu "punti neri" - questu hè un signu chì u procedimentu hè statu fattu correctament.

A pelle tocca à esse squanditatu cù un locu antisépticu, appliice una crema di moisturizer.

Mask-film cù u carbonu

Questa ricetta hè particularmente efficace si i pori sò fermamente tontu è ci sò assai pichjulini. Mascara per a fàccia face carbugna attivata (1 tableta), gelatina (1 cuchara), latte (2 cuciadi). L'ingredienti seconde si trovanu assai, fendu aghjustà u latte (pò esse rimpiazzatu da l'acqua) è a mugla finu à chì jetti gilatinati ùn anu scurdatu.

A mezcla hè colata in un micru, straccata dopu à 15 seconde, permessi di rinuvà a picca.

Cù un pappellettu dura, a mascara hè appiicata à e prublemi in parechji pilami. Dopu à 10 à 20 minuti, u mistieru hè solidificatu cumu, furmendu un film densu. Hè bisognu di rutinu in un muvimentu, paralelamente à u pianu di a pelle.

Tali purificazione di a fàccia cù gelatina also permette di stretti i pori. Dopu à u prucedimentu, a pelle hè strufinata cù lotione è unghjetti cù crema.

Cucumber Mask-film

Per fà una cleansing è tonic mascara chì hà bisognu di:

U Cucumber deve esse wifed through a sieve, siparendu a polpa è u zucchero. In a pulpa hè bisognu di aghjunghje un caldo di camomile è tè verde, poi poverà in molti di gelatina, straccata cù cura di tuttone. Per blend the mixture, deve esse chjappu in un bagnu di acqua o in un micru. Allora aghjunghje u zuccu di cucumara è aloe.

A viscotta di a faccia cù gelatina è cucchulu hè appiicata cumu se l'hà dettaus supra. Dopu à 20 minuti, u film hè sguassatu di a face.

Honey mask-film da e ricci

Per a preparazione avete bisognu di gelatina (2 cucchiati), glicerina (4 incopati), u mele (2 cucchiati) è l'acqua (4 spezii). A massa resultanti hè moltu mischju, cale nantu à u bagnu di l'acqua, finu à chì tutti i ingredienti sò dissolute. Aghjunghje 4 spese d'acqua furiosa à a preparazione è una altra mischjuia tuttu.

Una viscotta di a faccia di gelatina è di meli pò esse guardatu in un frettu in un vandutu sterile cun una tapa. Applica a maschera per 20 minuti in tuttu u face in parechje strata. Dopu avellu cù u calde acqua, u pelle hè umidatu da a crema.

Dommu sti cosi cumpunenti, pudete fà criatori di gelatina. Pigliarete:

A gélera, a glicerina è l'acqua sò sbagliati, aghjunghje u restu di i ingredienti. U mischju hè chjucatu in un bagnu di acqua, friddu è battiatu finu à chì una crema gelatinica hè furmata. A massa resultanti pò ancu esse guardatu in a fria. Nantu à a pelle, a crema hè applicata durante 20 minuti per un paru d'ora prima di chjinera, i restumi sò rinunziati cù una napulita.