Monasteru di Daibabe


In Montenegro, vicinu à Podgorica, ci hè u monasteru masculinu unicu di Dyababe (Manastir Dajbabe). Pudica di a Chiesa Ortodoxa Svedese di a Montenegrin-Primorsky Metropolis.

Descrizzione di u tempiu

U fundatore hè u Reverendu Simeone Daibab, chì in u 1897 custruì un monasteru in onore di a Vergine Maria (chì traduce com "Daibabe"). Questu hè successu subitu doppu a liberazione di a capitale di l'invasore turchi. U monacu hà sceltu u postu per casu, perchè in u 1890 era un miraculu: un zitellu di ragiò Petko Ivesic era u santu è urdinò ch'ellu era un templeu erettu nantu à a muntagna.

Hà ancu dettu di e reliie di u XIII sèculu: libri liturgiichi, campane di eglisazioni, reliquii è incensu in i caves più cercani. Finu à quì, tutte sante di tesori cristiani ùn sò micca stati trovi.

In u 1896 u pastore disse à Hieromonk Simeon annantu à u miraculu, l'ultime accadarà in ellu è hà cuminciatu à scavà a cavernica è erigie un tempiu in questu. In u 1908, ci hè statu custruitu un edificu è dui campagnoli.

L'Ellu stessu ellu chjappu u tettu è a mura di a chiesa, mentre chì leghjite luntanu e pricate è fendu sazià. Ellu depreti quì i rossi di i sante è i pittura religiosa. L'urtimi anni passeti in i mura di u sacru è hà purtatu a vita d'un ermitachju.

Monasteru di Daibabe

U tempiu fora tutta a cresia ordinaria, ma solu hà una facciata chì hè attaccata à a roccia. Dentru ci hè una antica caverna cù ieddi antichi. Hà a forma di una croce grazia à i ramificazioni. A larghezza di u sacru hè solu 2,5 m, è a durata hè 21,5 m. U temple hè divisu in 3 canali:

In u monasteru ponu toccu e reaghjuli di l'Elder, questa ci hè l'icona di a Virgine da Ghjerusalemme, numeros freschi, libri è una fonte d'acqua curativa.

U monastru comprende a Chiesa di l'Assomption di a Mamma di Diu (Simeone a chjamava a casa subterranea di a Regina Celestial). A superficia sopra à a grotta hè cuparta cun ciumi so chì l'acqua ùn vene micca in questu. A porta di u tèmpiu hè una stizza di 1,70 m. Di questi dimenisuni eranu fatti di reverenza per u santuariu, affinchendu chì l'ingaghjatu intrecvete à l'entrata.

Monasteru Daibabe in Montenegro hè cunsideratu u centru di a vita spirituale di u paese. Quì ci andà peregrinu di tutta u mondu per pricà in i mura di u tèmpiu. A so unità Situ in u fattu chì hè una creazione cumuni di a natura è l'omu.

Cumu per andà in u sacru?

U monasteru hè situatu à u Monti Daibabe, 4 km da Podgorica . Ci ponu esse acquistatu in autobus, taxi o auto in a strada E65 / E80. Inoltre, u tempiu hè cumpratu in u prugramma di qualchi scursioni , per esempiu, "Pridi santi di Montenegro".