Roche-de-Hee


Suvietà hè un paese unicu, famusu micca solu per i so cità riculi è sviluppati infrastruttura, assai turisteri di tutte e mondu venenu à admira a bellezza di e muntagne Alpini , rilassate à e prime ski resorts o ancu cunghjuntatu independente di i picosi di muntagna.

Roche-de-Ne hè unu di i cimi più faciuli è megliu cunnisciuti sopra u Lago di Ginevra , chì pò esse ghjucatu da Montreux da u trenu tortu à u trenu Golden Pass. A strada di u cimiteru pigghia un pocu menu di una ora, u trenu si lenthe è, duranti stu tempu, avete da tempu per godighjà di i paisaghji cambiantes in tuttu. Da a cima di Roche-de-Né, una vista maravigliosa di u Lavu di Genève, u Chillon Castle è, sicuru, l'Alpi.

Attrazioni di Roche-de-Nieu in Svizzera

Se tu pigliate una visita à Roche-de-Né allu u ghjornu, dopu assicurà visità u parcma di marmotta, induve esse parechje spezii rari chì ùn pudere micca vede solu ma alimenti puru cù zappagini dolce. A proximità di u parcu hè un ristorante chì siria a cucina suiza, è in u so territoriu una casa speciale hè statu custrutta, da ellu serà megliu per vede sti carriante animale.

Trà i dui cimi hè u ghjianu alpinu La Rambertia, in u quali u circa 1000 spezie di e piante Alpini è i fiori sò colti. Forsi, l'amuri prufissiunali di flora ùn sò micca impressedizzati di sti modesti, ma solu pensanu quantu costu l'urganizatori per esse sti fiori in un locu è quantu i miraculamenti i vegetali prisintati sopravivanu in such difficult conditions of mountain.

Cumu ghjunghje?

Da Montreux puderà andà à u trenu di u Golden Pass, chì quandu ogni ora. A strada, l'ultimu trenu da a cima di Roche-de-Nie à u 1846, quale praticamenti in tutte e lingue hè parlatu da un signboard. Se per qualchissimia ùn hà micca avutu u tempu nantu à l'ultimu trenu o pianificatu apposta per nanzu in a muntagna, pudete passà a notte in cundizioni cumunu in iurtie nantu à a cima di a muntagna.