Rundale Palace


In u core di Letonia - in Zemgale, ci hè u munumentu architettonico più impurtante di u paese - Rundale Palace. L'scala è u splendore di u palazzu di u palazzu fascinate da i primi minuti d'accede cusì. Incredibile bellezza di l'architettura di u Baroque majestic è aristocrático, elegante è elegante decorativu di u rococcu, l'autentiche palazzi interiors, impregnated da u spiritu di una longa storia. Tuttu chistu hè circundatu di un bonu parcu chì hà cunservatu a scuma tutali è u gustu sofistatu di u XVIII sèculu.

Rundale Palace - una maestru maestru di l'architettura

Ntô XVIII seculu era bellu bè à avè u statu di u favore di l'Imperatriciu russa. Lucky allura u duca di Curlandia, Biron, chì era di quiddi vicinu à Anna Ivanovna. Da a "spalla reale" hè statu garantitu un patrimoniu in Rundale. Ma, avendu ambiziosu è vanu, u duca hà urdinatu di demolisce una casa senza pretensiuni, è custruiscenu un palazzu enormu chì ùn era micca statu vistutu in Curlannia. Rastrelli Francesco Rastrelli era invitatu à creà u prugettu di a nova splutazioni.

A custruzione di u palazzu principia in 1736. Ma in 4 anni hà avutu esse "frozen". Anna Ioannovna morse, è Biron hè statu mandatu à esiliu. Rastrelli à questu tempu fede per a capitale è diventa un architettu sottu l'Empress Elizabeth.

I maestri famosi europei travagliate ancu nantu à a creazione di u Palazzu Rundāle. Siena è u soffiu in i camerani varii eranu stampati da i famosi Italiani - Francesco Martini è Carlo Zucci. I fornuti bidenali di furnaces cheminées eranu fatti da artighjani austriiani. Un bello stucco hè u travagliu di u scultore alemanu Johann Graff.

U parku di u Rundale Palace era un prughjettu complechatu separatu. Hè stata basatu annantu à un sistema di avenimentu di avenimentu. Tuttu u territoriu hè statu divisu in spazii geométrii chjode, trà l'elementi di i cumpunenti di u giardinu erani lochi, parterri, canali, fontane, fille di ferite di l'arbureti è l'arbusti, i linii di fiori è i cantieri di fiori. L'autore di u prugettu hè u miticu A. Lenotr - u creatore di u Parc di Versailles. In u 1795 Curlandia addivintau parti di l'Imperu Russu, è u casteddu fù trasferitu à a pruprietà d'unu è dopu àutri prìncipi russi. In u 1920, u Palazzu Rundalle passau à Letania. Durante a Sicunna Guerra Munniali, praticamenti ùn avia micca sappiutu, ma a maiò parte di i lucali anu stati equipati di graneri, chì anu purtatu à a perdita di parechje tesi stòrici.

U museu hè apartu in 1972. Dopu qualchì tempu, è finu à u 2014, travagliu di restaurazioni hè statu fattu nantu à u territoriu di u cumplessu di u palazzu. A strada, i discendenti di u duca di Biron cuntribuitu à a risturazione di u Rundale Palace, quale aghjunse stu miraculu di l'architettura - Prince Ernst.

A voir à Rundale Palace?

Tuttu u complexe palazzu copre un area di circa 0.7 km². I tri l'edificatori principali cù e porte è i caschi avvii trasversi formanu un grandi patiu chjusu. In total ci sò 138 chjami in u palazzu, in i so dui piani.

I più esposi interessanti è belle sò in trè edifici principali:

U primu pianu hè stata fatta à i servitori è i courtiers. I patroni di a spluta vivenu in u sicondu pianu. Ci era tutti i posti, salone è uffizii. In l'isula diritta è aletta di u palazzu chjude l'escaliati principali. Anchi simpaticamenti ghjustificate, i turisteri cuntinuamente a stari a ammirazione di a magnificenza circundante - stucco magnificu, tagliatu di lignu di a balustrade, un mirroru spiciale impurtante.

A maiò parte di e fotografia in u visitante di u Patrone Rundale faci nantu à i so funzione principali. L'internu quì hè veramente travagliatu.

U salone d'ore impresi cù a so decoru luxe. Décurité de marmurale artificiale, una grandi panurama cù un tamarzu di 200 m, cullezioni pinti, moltu di doru, u tronu di u duca.

Nè menu impressu è u Hall biancu, cuncepimentu per boli secular. A spiaggia spiaggia è cumplementata da una splutazioni sculptural acconciente, una cumulazione di u tòpevule inusual è assai pastori belli.

Dui grandori superiori sò cunnessi da una grande galerie, 30 metri di longu. Durante e celebrazione, i toli di cena eranu stati quì. I mursu di a galerie sò imbruttati da i pittori chì anu meritu chì imimica i nicchie cù vasi nantu à pedestalli.

In i persone ci sò uffizii: Porcellana è Mirallu. In u costruzione orientale ci hè ancu a Petite Galleria. Eccu Rastrelli vulia rializà a idea di l'autoru - per assicurà un specchiu davanti à ogni finestra prisente, ma ùn hà mancu per fà.

In u centru di u Rundale Palace, in l'appartamentu duca, i turisti sò invitati à visita:

Ci ponu esse nutati chì a mità femminile di u Rundale Palace hè più furnishu furnished. In l'appartamentu duchessa pudete visità:

I appartamenti di u duca è a duchessa sò prisentati in forma di enfilade - tutti i camere chì passanu è si trovanu unu dopu l'altru.

In u pianu di u palazzu nantu à una basa persunale sò parechje exhibiti. Ogni annu hè dedicatu à qualchì tipu arti applicata o un certu periodu storicu. In a custruzzione di u palazzu, i cuncerti classichi è u Festival di a Musica Folkulugia sò ancu celebrati pericuralmenti. U veranu, u Parcu celebre u "Festival Garden". A fera aperta, attori in vestiti secular dispunizanu un interessante interattivu cù i invitati - vi danu prestazioni teatrali è offre participà à parechji concorsi.

A infurmazione infurmata per i turisti

Cumu a Rundale Palace?

Da a capitale à Rundale, hè megliu per passà Bauska per l'autostrada A7. Allora turnate in a strada P103 "Bauska - Pilsrundale".

Pudete ancu fà l'autopista A8 " Riga - Jelgava - Elea", è da turnà à a strada regiunale "Elea - Pilsrundale".

I Buses da Riga à u Rundale Palace ùn andà micca, solu per i visitari speciale. Pudete acquistà acquistendu un bigliettu per u busu "Riga - Bauska", è dopu trasfiriu à u busu "Bauska - Rundale".