Prakhov Rocks

A natura di a Repubblica Ceca pò maravigghiari qualunqui turista. In più di i bassi, ma di i pittoresces, i magnifichi laghi glaciali è e caves misteriosas, hè un locu cusitu in u paese cum'è Prahovskie. Questa riserva naturale si trova nantu à u territoriu di a Reserva Paradisiaca Ceca (Český ráj) è hè assai populari cun vittime straneri.

Storia di a riserva

Hè megliu a sapè infurmatu di u passatu è u prisenti di stu paese naturali chì aiutarà i seguenti fatti :

  1. In a Storia di a Storia in u territoriu di a risposta attuale vìnniru diversi tribù, com'è averia da u burliu.
  2. Turisti è scientisti si intarissianu à sta spaziu in u XIX seculu: i primi excursioni sò stati in u 1880.
  3. U statutu di a riserva naturali hè stata ottenuta in u 1933 da i Prahovskie Rocks.
  4. U nomu Prachovské skály hè stata data da a piazza ceca Prach, chì significhe "dust". E veramente, a terra quì hè tutta di una strata di grisa grezza grigia cum'è u polu.

Chì ghjè interessante nantu à i Prahovské Rocks?

A cosa principale chì attrae l'estranghji quì hè formazioni di arenarie inusual. S'arrizzonu in tempu immemorial e gradualmente, sottu a influenza di l'acqua, u ventu è da u sole, hà acquistatu formi strambi. Per parechji, si parvenenu un giant dete stinendu versu u celu. I Spicchi di Prakhov - hè una cità rocca sana, custituita da un settore di culonni verticale. In ghjiru à u focu di a relic, è in a "cità" - i plataformi di observazioni , i camini è i scoglii.

Frà i roche indè individuale più interessante sò i seguenti:

Pudicelli di observazione

Per vede è apprezzà a bellezza di a riserva di Prakhov Rocks in a Repubblica Ceca, avete bisognu à scopre almenu una di e plataformi di observazione chì sò quì. Da quì, pudete amparà a vista cun comodità, è dinò una stunning photo. U più famosa hè u "Situu di u cuntattu di u Paradisu Ceccu", ci sò 7 posti.

Rutes turistii

I Clienti di a riserva anu l'oportunità di sceglie una di dui rotuli per a sesta di i spezii Prahovské. Ci sò diffirinziarii di l'altri in a larga è a cumplicità:

  1. Un grande circhiu (marcatu nantu à i indettichi in verde). A so durata hè di 5 km, u tempu di transitu hè 2.5-3 ore. A ruta include scala di roccia è archi, e 7 torrenti di observazione è assai altri posti interessanti.
  2. Circu giaddu (marca amarica). A durata hè di 2,5 km, u tempu hè 40-50 minuti. Durante questu tempu vi vede 2 duminii di observazione è una via trà i rocci, chjamatu "Corridor Imperial".
  3. Ci hè ancu un cerculu "mediu" - territoriamente cuncerna in parte cum'è grande è chjuco, è hè cunsideratu com'è ottimali in cumplessità. In ogni casu, ancu quì ci sò parechji siti induve l'avete aduprà cun cura. Per via, ùn hè micca impositu per perdienti in i rochieri Prahovski - i signu chjaru sò in ogni locu.

Custu di visita

L 'ingaghja di a riserva hè rimena. Un bigliettu à u costu tutale costarà 70 CZK ($ 3.24), preferenziale (studienti, pensioni) - 30 CZK ($ 1.39), famiglia (2 adulti è 2 zitelli) - 170 ($ 7,88).

Infrastruttura

À l'ingressu à a riserva di i Prakhov Rocks sò duie apparicchi di carchi. Ci hè ancu una tenda di souvenirs, un alloghju, una piccula cafetería è un centru d'infurmazione, induve pudete sapere nantu à i rotte in detail è cumprà una carta di riservazione.

Cumu per arrivare a Prakhov Rocks?

A riserva hè situata in a parti orientali di u Paradisu Bohemien, 100 km di Praga . Per arrivà quì, duvete passà da a cità di Jicin in a direzzione di Sobotka. A vostra strada vi farà entre Golin è Prakhov, a distanza hè di circa 6 km. I touristi sò cun voi organizatu, nantu à un busu locu o à pede: nantu à a strada puderebbite scopre paisaghji più belli più belli chì in u parcu stessu.

Per arrivà à Prahovský rocci da Praga, cum'è l'attività turistiche mostra, ùn hè micca difficiule. Avete bisognu di utilizà l'autostrada Praga- Mlada-Boleslav - Turnov o a trains Praga-Jičín.