Ursulinskaya Chiesa di Santa Trinita

Tiny Slovenia , situatu à u cori di u cuntinente europeu, hà attraversu migghiara di turisti da tutti i quelli di u globu annantu l'anni cù a so belle bellezza è l'incantu. Ogni centimetru di sta magnifica regione tocca à a prufundità di l'ànima: da l'atmosferichi camicie di antichi cità à a perfetta di i laghi Bled e Bohinj , da a grandezza di l'Alpi Julian è di u Triglav Parcu Naziunale à i misterii caves subterraneani. Trà u grande numaru d'attraversu di a Ripublica, a cultura lucale si meriteghja assistenza particulari, cumprendi numerosi temples gioielli è catedrali. In seguente, parleremu unu di i meglieddi esempii di l'architettura barocca - a Ursulinska Chiesa di Santa Trinita (Uršulinska cerkev svete Trojice).

Infurmazioni ghjugna

Ursulinskaya Chiesa di Santa Trinità ( Ljubljana ) hè una di e più chjera parrocchieri in a capitale di l'Italia. U nomu ufficiale di a catedrale hè a Santa Trinità Parrocchia di Ljubljana, anche si i vignaghjoli chjamanu u Monastru Monastru per u cortu. U tempiu hè simbulicamenti situatu nantu à unu di i quartieri principali di a cità - Slovenska cesta, longu u rughjonu uccidintali di a Cungressu di a Cittia.

Sicondu a tradizione, a ghjesgia Ursulino hè statu custruitu per ordine di un rich merchant local è finanziador Jacob Shell von Schellenburg è a so moglia Anna Katarina. A custruzione di u tempiu hà presu solu 8 anni (1718-1726), anche anni dopu, durante a custruzzione di a quadrata vicino, u monasteru hà sappiutu a ricustruzzione seria, è u so giardinu hè stata distrutta.

Decorazione interna è interna di u tempiu

U prughjettu di a Chiesa di Santa Trinita hè stata fatta da u famusu architettu Friulianu Carlo Martinuzzi in quellu tempu. A facciata undulatesi di l'edifiziu, cumplementatu cù punti sicilii è un frontalizmu tipicu (l'travagliu di u famoso architettu romano Francesco Borromini), face un di i monumenti più inormi in u stili barocca di Ljubljana. A diversità di e chjesa di l'esame, Ursulin Monasteru ùn era micca dipinta da l'internu. Ntappa, ellu guarda in i so mursi assai arte impurtante di arti.

Mentre ch'eddu visitava u tempiu, facia assai attente à:

  1. Altari . L'altare principal hè statu sculpitu da u culore di colorante africanu da Francesco Robbo trà 1730 è 1740, è u più bellu di i quatru altari di side, chjamatu Ecce homo, hè stata fatta da Henrik M. Lehr.
  2. Freschi . I pitturi più noti di a chiesa includenu i quadri di Jacopo Palma, Jr. cù imaghjini di a Vèrgine Maria cù i santi (San Luigi di Tulusa è San Bonaventura), in quantu u travagliu di Valentine Metzinger in Santa Ursula è San Augustinu.

À l'esternu, hè impurtante nutarlierli chì parechji volte u tempiu hè stata restaurada. Cusì, dopu à u terriquatu di u 1895, u campanile originale era demolitu è ​​ricustruitu, è in altru 30 anni hè aghjuntu una scala di balustrade chic chì porta à l'entrata principale. È solu in u 1966, grazia à l'architettu Anton Bitenko, l'alpi vicini è u pianu infernu di a chjesa eranu reparati.

Santa Trinità Colonna

Unu di l'attrazioni principali di l'Ursulin Trinity Church in Ljubljana hè una colonna situata davanti à u fronte di l'edifiziu, chì hà ancu una storia complicata. A torre di legno argentu di u 1693 si stete davanti à u monasteru agustinianu consagratu in Aidovshchina. 30 anni dopu hè statu rimpiazzatu da una petra, è anu aghjustatu di stati di marmura, suppostia creati da Francesco Robbo.

À a fine di u XIX seculu. iancu Ignacy Toman fici un novu pedestal, a scola di Robb hè stata rimpiazzata cù una rèplica, è l'urigine hè stata postu in u Museo Municipal di Ljubljana. Dunque, da 1927, in parte di u redesign of Congress Square, a colonna hè stata cambiata à u Monestru Ursulin, diventendu u so elementu più ricunnisciutu.

A infurmazione infurmata per i turisti

A ghjesgia Ursulin hè apertu à i visitadorni tuttu l'annu da 6,30 à 19h00. Inoltre, u serviziu di ogni ghjornu hè furnitu in u tempiu à 8h00, 9h00, 10h00 è 18h00, domenichi è in i festivi cristiani - 9h00, 10h30 è 18h00. Hè nutate chì l'ingressu à u sacru hè assicurà gratuitu per tutti i citadini, ancu per i straneri.

Cumu ghjunghje?

Molti turisti prefettenu viaggio in Ljubljana a pede, scuprite i più chjucchi di a capitale. Se sò limitati in u tempu è preferite viaghjà in trasportu publicu, piglià l'busu numero 32 (ghjustu Kongresni trg, ghjustu à l'intrata di a chjesa) o i rotuli Nos. 1, 2, 3, 6, 9, 11, 14, 18, 19, 27 è 51 (Konzorcij fessi in a strada di u tempiu).