Cumu scumpigghiari manciari di u chocolate?

Chocolate hè un trattatu maravigliu chì dà una grande lotta di emozioni pusitivi, chì ùn ponu micca esse detta da e manere occasionale nantu à a robba di questu massa dolce marrone. Amparemu nantu à cumu di scaricamentu di u tagliu da u chocolaticu da questu articulu.

Cumu possu una tacca fresca da u chocolate da a robba?

Sicura, hè più faciule di cummattiri cu qualunqui bruttu, finu à ùn anu micca atereu. Chjucche di cuzzu ricuccata ricchienti hè eliminata in una di e manere seguenti:

  1. Pruvate l'area amara cù ammonia, o più bien cù a so suluzione. Piuttostu, megliu.
  2. Una manna tinta è fresca di u chocolate pò esse lavata in una solu solu di u salottu seguita da u lavande in acqua corrente.
  3. I prudutti ricchi di cicculata ponu esse eliminati, purificati cun una solu suluzione è ammonia (per 1 litru di l'acqua 2 cullen di zuccheri d'alcool) cù un sbattulu di cotto. Dopu quì, lavu a cosa in u modu d'abitudine.

Comu caccià una tina vella da u chocolate?

Quandu u postu ùn hè micca detattatu immediatamenti, o ùn era micca pussibule di eliminà in u tempu, hè necessariu d'utilizà "artilleria pisanti". Pudete cuntribuisce unu di i modi:

  1. U tile biancu, pudete pruvà l'annu perogenu d'iògliu : apaccia a tacchina è dura per quincamè anni, poi lavora cù l'acqua non corrosivu.
  2. L'acidu oxychale pò aiuta ancu. Preparate a suluzione: mettite a mità di una cucurrucina cun un vetru d'acqua è u mette nantu à a mancia. Pigliate a cosa in una solu suluzione di acqua è ammonia (2 cullelli di cucina per cada litru di acqua). Finalmente, avete bisognu di ricivisce a cose sottu acqua corrente.
  3. Cù una tessitura di lana o di sita, una tinga vittata pò esse sguassata cù glicerina rinfucata à 40 gradi. Aduprà à a mancia, è dopu à 15 minuti lavbe l'acqua calda.
  4. Si pò scancerà una mancia di u chocolate da un tela scura: mette vint'anni parte di glicerina, una parte di l'ammonia, vinti pezzi d'acqua. U macchiatu assicurutu da una mezchea, fretu cù un tela è rinfriscà in acqua calde.