Pizza with shrimps

A pizza hè tradiziunalamente cunzidiratu l'impresa di a cucina italiana. Oghje, sò numarosi parechji ricetti per pizza . Oghje stu pane hè un tesoru naziunali di i italianis, è noi cunsiderà cumu pudè piacè a pizza cù i bagnu.

Ingredients:

Preparazione

Basis per a pizza

Siccome i ghjorni di u Munnu Antico, ricetti per pane bakiatu cù u rinfrescenu sò vinuti finu à noi. L'antichi grechi, Rumani è Persiani utilizàvanu stu pezzu in campagni militari. Per un bellu pezzu in Italia, a pizza hè stata cunsiderata cum'è alimentu povira ghjente. Infatti, spessu a pizza hè stata dispostu micca micca di a ricetta, ma di stallà tuttu ciò chì era in casa: tomate, olivi, furmagliu, spices, mariscos o carne.

A pizza cù i ganbi, avè un gustu maravigliu, ùn hè mai cunzidiratu un prutezza especial. In Italia, u pesci di mare hè a basa di assai platti. Per quessa, a pizza cù u ganivutu, a ricetta per a cucina chì hè assai simplice, pò esse affordà è i citadini pobuli. Questu insegna nurmanna a storia di l'urìggini di u pranzu, chì i Taliani sò più fieru di vergogna. Era a pizza chì aiutava assai famiglievi sopravivanu in i tempi difficiuli.

Solu à a pizza di u XVIII sèculu si cuminciò à esse serviziu in i cases rizi, grazia à a donna di u Rè Napuli Firdinu IV è u so amori especial per questu platu. Vivendu u XIX sèculu, u re di Italia Umberto I è a so moglia Margarita di Savoia apprizziuneghja ancu a pizza. Una volta, mentre viaghjà à Nàpuli, a famosa pizza-presile Rafael Esposito facia diversi tipi di pizza per Margarita. Unu di elli, cù i pumati, u basilica è u furmagliu in i culori di a bannera italiana (biancu, russu, verde) era cusì popularu cù a reina chì Margarita di Savoia hà scrittu una lettere d'aghjuntu à u chef. E a pizza hè stata chjamata Margarita.

A pasta pè a pizza tradiziunale italiana hè preparata dà un certu modu, senza scendi nantu à u tavulu à u spingiu desitxutu, ma vittendu è schiettu in l'aria. Hè cresce chì questu hè chì permette a prova per esse finta, micca bracce, ma à u stessu tempu, cù una crosta cruciera.

Siccome ùn avemu micca micca cuscu per u tìtulu di a più bona pizza italiana, vi pudete cumprà a pasta in a tenda o ammuà a pasta di uveditu d'uveditu stessu. Per fà questu, dissolvi u levitu in acqua calda, aghjunghje l'ovu, a mantra, a farina, u salinu è u zuccheru.

Per fà una pizza cun gambelli sicondu a nostra ricetta, 250 grammi di massa hè necessaria. Ci si deve esaminatu in un capu di 5 mm di grossu. Pozzu nantu à una volta di panificà è agone in u forno per 10 minuti à 180-200 ° C.

Mentre a pasta si preparava, avemu du tempu per preparà u pezzu per pratica cù i gance.

Pizza à rientramentu cù i ganfletti

A cipolla hè sbuchjata è frittu nantu à u focu medium in oliu d'oliu finu à u doratu. U pumu sò lavati, è in un blender viaghjà in pateta di tomate. Aggiunna basilica è cipolle verde, u salinu è i spices. Aghjunghjite a mistura resultante à a cipolla fritta è fremenda à 8-10 minuti.

Furmà i gambelli è puliti. U furmagliu finitu finamente grillé, invece di Parmigraniu, pudete aduprà altre furmagliu dura, o combina diversi variità. U furmagliu dulce, l'avemu u Mozzarella, cut in plates thin. A basa di a pizza pratiche deve esse diffundita ancu cù a massa di tomate resultante. Cù cù issi pezzi di u casgiu diluiu è i cammimi, scuzzulate cun furmagliu dura è fremure in u fornu durante 10 minuti à 220 ° C.

Prima di purtà à serve, pudete decorate a pizza cù verdura.

Bon appetit!