Champagne per l'annu novu

Champagne hè un bevande spumante, è l'apertura di una buttiglia di u vinu, com'è regula, hà qualchì motu speciale. Cù l'acchèttu di l'annu novu, a quistione di scelta di champagne hè assai agutu, in particulari per quelli chì l'avè raramente è dubbienu, annunziendu a battezza di buttigli in u largu di supermercatu.

Fate quale chjamava elettu, pensate à ciò chì cresce. Se interessate in u corcho di cuttuttona, spuma in u vetru è l'ambienti di vacanze, ùn andate micca in l'estremu è cumprà vinu di colazione, champagne "Abrau-Dyurso" o "Rostov" hè assai adattatu. In u listessu intervalu di prezzu, ci sò "Myskhako", "Vini di u Kuban" è altri prudutti in u sudu di Russia. A so qualità hè stata mantinuta à u livellu propriu, è u gustu currisponde à a spettazioni.

Comu sceglie un bon champagne?

A cura di i prudutti di u prezzu, hè megliu preferitu à i vini pruduciati in i paesi chì facenu i primi capi di vignaghjoli - Francia, Italia è Spagna. Ogni sapiutu chì u nomu di a vittura origine da a pruvincia francesa, è l'etiche di u "Martini Asti" italià sò fà ricerete à ricanuscimentà nantu à a buttrega. U cunnuscenza di i vini discendu chì a pienezza di u gustu è l'aromu di u vini spumanti ponu esse stimatu solu da vinu cunsumante, in u casu di champagne hè brut. Eppuru, quiddi chì anu drentu questu beure raramente, u vinu semisume hè più adattatu.

Prima di esse chjappu per l'annu novu, pensate à u numeru di clientella. Se pensate un dispunìbule cù un bellu invitati, dunque sceglie cun l'avanti "Abrau", u so gustu currisponde à tutti l'indicatori necessarii, è u prezzu ùn pò micca toccu à a billetera. È per una festa romantica cù u vostru amatu, pudete furnisce cumprà una o duie buttigli di vini spumante di i pruduttori mundiale. Hè megliu fà una compra simili in una magazzina specializata.