Perchè ùn pudete micca celebrà 40 anni?

Ci hè unu di e numerosi e dati è numeri in a nostra vita chì causanu in l'ànima di a persona u timore è u trembling supersticiosu. Hè assuciatu cù parechje credenze, sò cunsiderate cum'è attributi sorceri, sò prontu à teme è pruvate, quantu à spessu, quant'è sempre, menu spessu per esciziarunu sopratuttu. Unu di sti numeri màgichi è i neri sò num 40. Oghje parechje ancu din chì, per qualchì propriu, hè impussibile di celebrà 40 anni per l'omi o ancu più più pè e donne. Chì ci hè u salinu, pruvate di scopra issa.

Perchè ùn celebrarà quaranta anni?

Cusì, pudete o ùn pudete micca celebrà 40 anni è perchè? Per risolve questa difficiuli è contruversi, prima volta à l'esperienza di i ancisteri. In a fede cristiana hè u 40esimu ghjornu chì finalmente dicenu l'adiu per l'anima di u pattu di mortu. Hè cresce chì ghjè tantu tempu Diu decide u so destinu è a definisce in u celu o l'infernu. Ci hè chì u numuru 40 hè assuciatu cù a morte, è sempre hà temutu cù a so incertezza.

A cunfirmazione di u significatu sumicatu di u numiru 40 hè ancu in u libru cristianu principe di a Bibbia. Per esempiu, Mosè è i Ghjudei ghjastuviani u desertu per 40 anni prima di vultà à u limitu di a terra prumessa. È dopu à u so battèsimu, Cristu si svilò durante 40 ghjorni, ancu in u desertu. U disertu in l'mente di parechji persone hè assuciatu bè cun postu di tristezza è dispoltante, o cù a morte innicheria. È di sdegnu in a maiò parte di i casi hè perceivedu cum'è qualcosa avutra. Hè per quessa chì i città europei cresce chì celebrà u 40u anniversariu hè impussibile.

Inoltre, l'olii in u focu sò sposti da parechji magichi, maghiori, fortunetellers è shamans. Quandu unu di i rappresentanti di questi i fratelli valianti anu dumandatu se era possibbili di celebrà un anniversariu à l'età di 40 anni, hà dettu ch'ellu ùn hà micca assai cunsigliu. È quandu ellu avia dumandatu à sustinie a so dichjarazione, hà trasmissu a nebbia di quellu chì hà presumata dopu quaranta anni d'età l'ànima sottu una morte d'energia. Allora, diventerendu questu ghjornu hè cum'è di ballu à u vostru funerariu. Bullshit, sicuru, ma chì l'infernu ùn hè micca ghjucatu.

Hè pussibule di celebrari 40 anni, l'opinioni di i psiculoghi

Ma i psiculoghi cun l'opinioni di shamani è di religione ùn accunsenu micca. Quandu ci anu dumandatu da chì ùn pò micca celebrari u so 40 anni anniversariu, astvinenu i so spalle è dicenu chì questu hè una materia privata per tutti. Tuttu dipende di ciò chì tù ghjudicate custusciu di quellu ghjornu. Dopu tuttu, cum'è s'arreta. Avarete aspittatu per un scherzu bruttu, ùn ùn cadenza a lentitudine per ellu stessu. E pruvà à creà un clima di festa, cusì una festa in a vostra casa è stallà. È à u stessu tempu, i psiculoghi ricumandenu micca esse di stu ghjornu u numiru 40, è felicite l'anniversariu cù a fine di u 39 anni di vita.

L'omi celebranu 40 anni?

In generale, sì, perchè una forte mità di l'umanità à parechji superstitions hè cunnisciuta, è cunziddianu i canti di fata per i zitelli o di donna stupiti. Ma l'altri ci sò e persone chì sò teme per a so vita è a salute. Una persona anziana ghjera statu dettu riguardu à l'omi si celebrenghjanu 40 anni o prefessu micca di fà? In risposta à questu, hà dettu à a storia chì era successu à quellu di u ghjornu di u so 40 ghjubileu.

Finu à quellu ghjornu malatisfied, generalmente ùn ha micca cridutu in tuttu, è hà cridutu chì tuttu hè un sensu è a nanna d'avè. A sera, quandu u nostru erculu si vinni da casa da u travagliu, a so moglia hà coperta a chic table, i pariri più vicinu è i megliusimi venenu à visita. A festa era successu. True, unu di i invitati allibule un broma, dicenu chì 40 anni ùn sò micca celebrati, pudete more. Ma l'originevule di a festa di stu ghjovanu riiscì, è a festa cullava più. Partingemu già dopu à mezzanotti. E stanchi cuddati è cuntenti si sò passati à lettu, bona, dumane hè u sabatu, un ghjornu off. In u core di a notte u ghjocu di anniversariu discibitu cun una sedientu è decisa di passà tranquillamente à a cucina, ma solu s'arrizzò, quantu à pena hà pigliò u testa cù qualcosa dura. Si lasciava un momentu, rimesse cù e so mani e sèndete attentu chì ùn era micca stinnutu nantu à u lettu, ma in una castagna di legno. Around hè scuru è tranquillu. "E mortu", brusgiri un pensamentu alarmanti. Da u panicu l'horrri u piddimuni dissi à u so putere di i so pulitichi più grandi è hà cuminciatu à amparà e so mani in contru i muru di lignu cù tuttu u so putere. Allora un rumore luminoso chjamatu in u sughjettu, è a faccia spavintata di a so mòglia era pallina, cum'è una tela. "Perchè vo vi site? "Sò vivo", l'omu gridò ancu più forte cù a felicità. Ci hè vultatu chì in un sognu Turnu torna spavintamente, è cariu di un lettu solu à un desk vicino vicinu, chì si prisintò in a bughjura cun un fèrettu. Questa hè a storia. Allora pudete o ùn deve micca celebrà u vostru 40 anniversariu, decide per sè stessu.