Musei di Ginevra

Per noi, Ginevra hè megliu una cuncintrazione di centri cummerciale, i banchemi maiori è l'organizazioni internaziunali. In ogni casu, a capitale culturale di u Suvietà cunsumu porta l'estatutu di una metropole - ci sò assai musei in a cità, visitate chì avete acquisto cun l'historia è l'arti di u paese.

I musei più famose in Ginevra

Fighjemu à a vostra attenzione a lista di musei chì ogni turistu in Ginevra hà u drittu di visita.

  1. Istitutu è u Museu di Voltaire . In u museu pudete acquistà cun antichi manuscritti, sculture è disegni, in più, ci hè una bella biblioteca. Pudete vede ancu ciò chì appartine à Voltaire. A porta à a bibliutbra solu nantu à un passu especial, u museu hè apertu à u publicu.
  2. Museu di Arte Contemporanea MAMSO . U museu principia a so opare in settembre di u 1994. U museu hè una prima fàbrica di i 50. U museu di MAMSO presenta presaggiu di l'anni 60 primu di u seculu XX: video, foto, sculture è installazione, unipochi di quali eranu donati à u museu da patroni è cumuni citatini, o cedificatu à artisti per u almacenamiento.
  3. Museu di a Cruz Roja . U museu hè apartu in u 1988. In 11 camere di u museu, i film, l'installazione è altri cose sò representati da a storia di l'Organizazione Rochja. In u museu, in addition to exhibitions permanente, esibizioni interpunentifichi sò ogni annu, i conferenze sò tenuti.
  4. Museo di Patè Philippe viste . Hè un museu ghjovanu ma principale assai in Ginevra, dicendu à a storia di i pruduttori in u paese. Eccu avete acquisto cun una grande coleczione di relitti, da u sacchettu è di a manu, finiscinu cu i cronometri è i ghjuvelli. In a custruzzione di u museu ci hè ancu una libreria, chì ci guarda tutte e 7000 libri in relazione.
  5. Museo di Ginevra di Fine Arts è Storia . Questu hè u museu principali di a cità, prima riceve i primi visitori in u 1910. In i Musei di u museu, una grande collezione d'objectu egizianu è Sudanicu, più di 60 mila muniti di l'Imperu Rumanu è l'Antica Grecia, i pittura di u seculu XV è sò più recullati. In i salotti di l'arti applicati sò l'oggetti di a vita di u ghjornu, una cullizzioni di armari di u 17u seculu, tessili è strumenti musicali. Inoltre, una libreria è un cabinet of engravings.
  6. U museu di l'arte Rath fù creatu cù a participazione attiva di i hermanas Henrietta è Jeanne-François Rath, in fattu, u nomu di u museu serve com'è riurdichore di i so criatori. U museu abriu a so porte in u 1826. Questa opere di l'arte di a cultura occidentali sò colti, in u 1798 pittori da u Louvre si trasferenu in u museu.
  7. U museu Ariana hè parte di u cumuni di edifici di u Museu di Storia è Arti di Ginevra. Eccu una grande coleczione di porcellana è prudutti ceramichi.